Carrefour lansează un nou concept de shop-in-shop

Retailerul francez Carrefour a introdus un nou concept de shop-in-shop care promovează consumul responsabil și dă ocazia clienților să vândă produsele folosite. De la telefoane la jocuri video, bijuterii, cărți, CD-uri ori DVD-uri, la componente de calculatoare, toate pot fi revândute cu ajutorul Carrefour Occasion. Pentru a pune la punct acest concept, retailerul a lucrat cu Cash Converters, o companie specializată pe achiziții și vânzări de produse second-hand, potrivit publicației European Supermarket Magazine. Carrefour lansează un nou concept de shop-in-shop

Directorul Executiv al Carrefour Franța, Pascal Clouzard, declară că lansarea acestui concept „crește contribuția Carrefour la economia circulară. Datorită expertizei oferite de Cash Converters, acest nou concept este în linie cu noile tendințe de consum, axate pe responsabilitate și sustenabilitate.”

Primul shop-in-shop Carrefour Occasion a fost deschis în Les Ulis, localitate aflată în sud-vestul Parisului.

De asemenea, conducerea Carrefour va testa noul concept într-o altă locație, încă neanunțată, înainte să extindă planurile la rețeaua internațională de hypermarketuri.

Președintele companiei Cash Converters Europe, Bruno Bée, susține că „parteneriatul cu Carrefour confirmă angajamentul luat pentru susținerea și accelerarea schimbărilor în comportamentul de consum, angajament susținut acum de unul dintre cei mai mari jucători din retail care crede în importanța economiei circulare.”

Pentru început, Carrefour Occasion va permite clienților să aducă produsele pe care vor să le vândă pentru evaluare. Experții Cash Converters vor selecta produsele și vor fi scoase la vânzare de la începutul lunii aprilie.

Toate tranzacțiile vor fi făcute cu cash, cu excepția bijuteriilor din aur unde va fi nevoie de un card sau un transfer bancar din motive de trasabilitate.

Produsele cumpărate de la Carrefour Ocassion vor beneficia în prima fază de o garanție valabilă timp de un an.

 Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024....
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...