Carrefour lansează programul Act For Good

Prin noul program Act For Good, Carrefour transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Totul este integrat în aplicația Carrefour, un hub unic pe piața locală de retail care, de acum încolo, conectează într-un singur loc cumpărăturile, responsabilitatea socială, susținerea comunității și experiențele personale.  Carrefour lansează programul Act For Good

Programul va fi integrat în aplicația Carrefour, disponibilă gratuit atât în App Store și Google Play. Odată descărcată aplicația, la crearea unui cont Act for Good, utilizatorului i se va genera un cod special direct în app, pe care îl poate activa la casa de marcat din orice magazin Carrefour. Fiecare achiziție realizată pe baza codului Act For Good este răsplătită cu 1 punct pentru fiecare 20 de lei cheltuiți (excepție făcând băuturile alcoolice și tutun), în plus utilizatorul primește extra puncte la produsele special semnalizate, iar punctele se cumulează exclusiv în contul individual prin scanarea codului Act For Good.

„Act For Good este o platformă Carrefour care unește și recompensează consumatorii noștri loiali și activi care prețuiesc stilul de viață sănătos, trăit cu respect față de natură și comunitate. Cu Act For Good dăm mai multă valoare procesului de cumpărături de zi cu zi, perpetuând comportamente pozitive în societate, asociindu-le cu gestul simplu de a cumpăra. Cu fiecare achizitie pe care o faci prin Carrefour App, primești puncte care deblochează oferte unice, îți dau acces la experiențe, facilitează donații către cauze în care crezi, concret, te face parte la un perpetuum bine. Aplicația devine, în acest fel, locul în care cumperi ușor, rapid și în siguranță, în timp ce contribui, cu pași mici, la rezolvarea unor cauze mari. Act For Good are la bază ideile și feedback-ul clienților, de la care am învățat mai mult decât cum cumpără, ci și cum simt să facă bine. Astfel, propunem, pentru prima dată în piața de retail din România, un program care transformă orice tranzacție într-o faptă bună care #SePune pentru binele mai mare.”, explică Narcis Horhoianu, Director de Marketing și Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România. 

”La Carrefour, prețuim fiecare acțiune care contribuie la binele comunității. De exemplu, dacă alegi să cumperi roșii din Carrefour, de la un producător local, această acțiune va fi răsplătită cu reduceri și puncte Act For Good, ce pot fi folosite pentru susținerea fermierului care a crescut roșiile. Oricât de mic îți pare efortul tău, programul Act for Good din Carrefour App e despre fiecare gest mic care contează, care #SePune alături de toate celelalte gesturi mici și se socotește atât pentru tine, cât și pentru comunitate. Vrem ca „a face bine” să devină parte integrantă din viețile oamenilor de zi cu zi, la fel cum sunt și cumpărăturile zilnice. Este un pas în plus prin care dublăm demersurile pe care Carrefour le face prin filosofia Act For Food care animă programe originale precum Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Filierele Calității sau Punem Preț Pe Plastic. Prin ele, dar și prin multe alte programe strategice, susținem comunitățile, producătorii și acționăm în favoarea unei vieți mai sănătoase.”, declară Anca Damour, Director CSR și Comunicare Externă, Real Estate & Corporate Affairs și Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer...
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează o campanie națională în care mii de produse vor fi regăsite la...
Carrefour: Cum arată profilul utilizatorului responsabil Act for Good
Carrefour: Cum arată profilul utilizatorului responsabil Act for Good
Un an de la lansarea programului Act for Good în aplicația Carrefour marchează un prag de 1 milion de utilizatori activi și 6 milioane de vizite...
 Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Carrefour România își extinde rapid amprenta formatului de proximitate în mai multe regiuni din țară odată cu deschiderea a șase noi...
Act For Good, programul care face ca fiecare gest de bunătate să conteze
Act For Good, programul care face ca fiecare gest de bunătate să conteze
Lansat la finalul lunii ianuarie, Act For Good dă o nouă definiție programelor de loialitate existente în piața locală de retail. Dezvoltat de...
Campania umbrelă ”Fapte bune”
Campania umbrelă ”Fapte bune”
Platforma Act for Good și campania-umbrelă „Fapte Bune”, accesibile prin aplicația Carrefour, transformă cumpărăturile la Carrefour...