Carrefour lansează în Italia primele magazine rurale
Retailerul francez Carrefour a deschis în Italia primele formate de outlet și magazine rurale în vederea optimizării distribuției, scrie Esmmagazine.com.
Primul magazin de tip outlet a fost inaugurat în centrul comercial Parco Shopping Centre din Calenzano, în apropiere de Florența. Outletul este situat lângă hypermarketul Carrefour, ocupă peste 900 mp și oferta include mai mult de 5.000 de produse non-alimentare cu un preț redus. Discounturile aplicate sunt cuprinse între 30% și 80% la produse din categorii variate, precum textile sau electronice.
Potivit directorului de operațiuni, Stéphane Coum, noul format de outlet propus de Carrefour ilustrează valorile retailerului, printre care sustenabilitatea (prin reducerea deșeurilor) sau prețul competitiv.
De asemenea, retailerul a deschis un prim magazin rural, cu o suprafață de 700 mp, localizat în Giaveno, lângă Torino. Magazinul include o brutărie, măcelărie, un departament de fructe proaspete, specialități din pește și o gelaterie. Oferta cuprinde peste 9.700 de produse, inclusiv articole regionale și organice, respectiv 70 de produse sub brandul privat “Orgoglio del territorio”, realizate de producători locali.





