Carrefour a lansat o nouă aplicație smart, pentru super și hypermarketuri

Carrefour România a lansat aplicația mobilă CarrefourPay, prin care cumpărătorii își vor putea achita cumpărăturile cu ajutorul telefoanelor mobile. Noua aplicație se poate utiliza pentru produsele din toate supermarketurile și hypermarketurile Carrefour din România.Carrefour a lansat o nouă aplicație smart, pentru super și hypermarketuri

Aplicația CarrefourPay se poate descărca gratuit pe toate terminalele smart ce rulează sistemele de operare iOS și Android. După ce își înregistrează un card bancar în aplicație, clienții pot plăti cumpărăturile, își pot genera facturile fiscale și pot afla imediat prețul produselor în magazinele Carrefour, prin scanarea unui cod de bare. De asemenea, clienții pot afla care este valoarea totală a cumpărăturilor făcute.

Cum funcționează aplicația?

După descărcarea aplicației, cumpărătorul trebuie să înregisteze un card bancar în interiorul ei. Atunci când merge la cumpărături, clientul scanează codurile de bare ale produselor pe care le alege și are posibilitatea să țină evidența prețului pentru tot coșul de cumpărturi. Ulterior, clientul merge la casa de marcat, unde produsele îi sunt scanate, apoi se solicită plata prin această aplicație.

Sistemul intern al Carrefour generează un cod, pe care clientul trebuie să-l scaneze, iar suma de plată este afișată pe ecranul telefonului.

„Suma de plată poate fi aprobată de clienți printr-o simplă atingere pe telefonul mobil. Suntem bucuroşi că am creat o soluție care să înlocuiască efectiv plata cu carduri și bani, aspect care îmbunătățește experiența la cumpărături a clienților noștri, adăugând funcții inteligente și inovatoare. CarrefourPay este o soluție extrem de user-friendly, cu o interfață intuitivă, eficientă și ușor de folosit,”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Carrefour deține la nivel național 282 de magazine dintre care 31 hypermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 86 magazine Billa, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online:www.carrefour-online.ro. Francezii au încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 6,2 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi într-un top al retailerilor pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.

 

Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...