Carrefour, la al șaptelea supermarket în Timișoara

Retailerul francez Carrefour a inaugurat joi, 28 iulie, cel de-al șaptelea supermarket din Timișoara, județul Timiș, ajungând astfel la 111 magazine operate în acest format la nivel național. Carrefour, la al șaptelea supermarket în Timișoara

Modelul comercial al unității Market 1 Decembrie se axează pe o gamă de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale. De asemenea, clienţii pot găsi o sortimentaţie bogată pe segmentele lactate-brânzeturi, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, semi-preparate, măcelărie, snacking, produse internaţionale, produse dietetice, preparate de gastronomie tip fast food şi pizza, dar şi produse non-alimentare din gama sport şi papetărie.

Date cheie despre supermarketul Market 1 Decembrie:

  • Adresă: Str. 1 Decembrie, Bd. Eroilor de la Tisa, nr. 22, Timişoara, Judeţul Timiş;
  • Progrm de fucnționare:  luni – sâmbătă: 7:00-23:00; duminica: 7:00-22:00;
  • Gama de produse: 6.000;
  • Suprafața magazinului: 570 m²
  • Număr case de marcat: 4;
  • Locuri de muncă nou create : 40

Pe lângă cele șapte supermarketuri, Carrefour mai deține în Timișoara și un hypermarket, pe care l-a inaugurat în toamna anului trecut.

Cu peste 11.600 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Carrefour deține la nivel național 280 de magazine dintre care 29 hypermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 86 de magazine Billa, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Acestora li se alătură alte patru magazine operaționale sub bannerul Supeco. Francezii au încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 6,22 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi într-un top al retailerilor pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.
 

 

Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour își menține focusul pe proximitate. 7 magazine Express deschise într-o singură zi
Carrefour își menține focusul pe proximitate. 7 magazine Express deschise într-o singură zi
Carrefour România atinge pragul de 138 de unități Express la nivel național, prin deschiderea a 18 magazine în cea de-a doua jumătate a...
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, odată cu deschiderea a trei noi magazine Market în București, Iași și...