Carrefour își propune reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 30%

Retailerul francez Carrefour vrea să reducă emisiile de carbon generate de produsele vândute în magazinele sale. Ținta este ca până în 2030 emisiile să fie reduse cu 30%, sau 20 megatone emisii de CO2, față de valorile înregistrate în 2019, potrivit ESM Magazine. Carrefour își propune reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 30%

Carrefour a identificat rețelele de gaz, electricitatea și frigiderele ca principale surse ale emisiilor de gaze în magazinele sale. Pentru a-și atinge obiectivul, retailerul se va concentra pe trei segmente: furnizori, consumatori și transportul bunurilor.

Astfel, francezii vor încuraja folosirea produselor locale, ce respectă mediul înconjurător și care necesită mai puțin material pentru ambalare. În ceea ce privește transportul, Carrefour va optimiza modelele logistice și va dezvolta alternative pentru consumul de motorină.

 PepsiCo România investește în transportul sustenabil
PepsiCo România investește în transportul sustenabil
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță astăzi achiziția primului său autocamion electric, modelul...
România a redus 29 de mii de tone de emisii CO2 în doar trei luni
România a redus 29 de mii de tone de emisii CO2 în doar trei luni
În ultimele trei luni ale anului trecut, peste 700 de companii din România au reciclat și au valorificat aproape 30.000 de tone de deșeuri,...
Grupul Carrefour implică furnizorii în planul pentru reducerea emisiilor de carbon
Grupul Carrefour implică furnizorii în planul pentru reducerea emisiilor de carbon
În linie cu obiectivele sale de mediu, Grupul Carrefour își încurajează furnizorii care fac parte din Pactul Tranziției Alimentare, un...
P&G accelerează acțiunile pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, către zero emisii nete de gaze cu efect de seră, până în 2040
P&G accelerează acțiunile pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, către zero emisii nete de gaze cu efect de seră, până în 2040
Procter & Gamble anunță un plan cuprinzător de accelerare a acțiunilor legate de schimbările climatice. De asemenea, P&G și-a stabilit...
Pepsi se angajează să elimine total emisiile gazelor de seră până în 2040
Pepsi se angajează să elimine total emisiile gazelor de seră până în 2040
PepsiCo, unul dintre liderii industrei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, accelerează agenda de protecția mediului pentru a reduce...
Operațiunile P&G, neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon în următorii 10 ani
Operațiunile P&G, neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon în următorii 10 ani
Compania Procter & Gamble anunță un nou angajament prin care operațiunile sale vor deveni neutre din punctul de vedere al emisiei de carbon în...