Carrefour, încă doi pași spre atingerea targetului pe 2015
Retailerul francez Carrefour a inaugurat două supermarketuri în Târgu Jiu și Timișoara. Prin aceaste deschideri, rețeaua de supermarketuri a retailerului la nivel național a ajuns la 103 unități. Carrefour a anunțat la începutul anului că are în plan pentru anul acesta să deschidă 20 de supermarketuri, astfel că pentru atingerea tagetului, retailerul trebuie să mai bifeze încă 8 locații noi.
Unitatea inaugurată în Târgu Jiu este al patrulea supermarket pe care Carrefour îl deține această localitate și se află localizat pe strada 1 Decembrie 1918, nr. 70. Magazinul are o suprafață de 370 de metri pătrați, iar modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 4.500 de produse, oferta incluzând peste 1.000 de articole Carrefour.
Supermarketul inaugurat în Timișoara se află situat pe bulevardul Cetății, nr. 1 A și are o suprafață de 800 de metri pătrați. Magazinul pune la dispoziția clienților o sortimentație de circa 5.000 de produse, dintre care 1.000 sunt produse Carrefour. De asemenea, clienții pot găsi o sortimentație bogată pe segmentele panificație, bere, pizza, gastronomie, măcelărie. Aceasta este a șasea unitate Market pe care retailerul francez o operează în Timișoara. De asemenea, tot în această toamnă era programată și inaugurarea primului hypermarket Carrefour din Timișoara.
Grupul francez Carrefour a deschis primul magazin din România în 2001. În prezent, rețeaua număra 185 de magazine dintre care 28 hypermarketuri Carrefour, 103 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact. Retailerul deține și un site de comerț online.