Carrefour extinde parteneriatul cu Cărturești în 16 hypermarketuri

Carrefour România a încheiat un parteneriat cu Cărturești pentru implementarea unui proiect ce vizează amplasarea unor insule de carte în magazinele retailerului din România, continuând demersul retailerului francez de sprijinire a businessurilor românești. Proiectul se derulează în 16 hypermarketuri din țară, unde clienții pot alege dintr-o selecție extinsă ce cuprinde 1.000 de volume și peste 50.000 de titluri consacrate la nivel internațional, dar și titluri aparținând unora dintre cei mai apreciați scriitori români. Carrefour extinde parteneriatul cu Cărturești în 16 hypermarketuri

În 2021, proiectul derulat în parteneriat cu Cărturești a fost implementat în trei orașe cheie care leagă zone importante ale țării: Muntenia - București, Moldova - Iași, Transilvania - Cluj. Pentru anul în curs, cei doi parteneri și-au consolidat amprenta locală prin extinderea proiectului la nivel național în două direcții. Astfel, în funcție de dimensiunea hypermarketurilor, clienții pot alege dintre 250 de titluri, reprezentative magazinelor mai mici, și peste 1.000 de titluri, în cadrul magazinelor mari.

„Parteneriatul cu Cărturești ne onorează și ne întărește poziția de susținători ai businessurilor românești cu o puternică amprentă locală in-store, ajutându-ne să oferim clienților noștri o experiență la cumpărături de tipul shop-in-shop. În acest sens, încă din faza timpurie a parteneriatului, ne-am concentrat pe dezvoltarea sa la nivel național, reușind să reproducem dichisul librăriilor Cărturești în cele 16 hypermarketuri Carrefour din România cuprinse în proiect”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Parteneriat Carrefour - Cărturești 

Astfel, clienții Carrefour au acces la o varietate de titluri de carte curatoriată, de la rafturi cu cărți de ficțiune, dezvoltare personală până la titluri de business și istorie. Prezența librăriilor Cărturești a poziționat cele 16 hypermarketuri Carrefour din întreaga rețea de peste 370 de magazine deschise la nivel național în topul vânzărilor pe categoria de cărți pentru adulți.

„De ani buni Cărturești merge unde este nevoie de el. Prin proiectele noastre am încercat întotdeauna să fim acolo unde sunt și cititorii noștri: în librării stradale și în centre comerciale, în capitală și în cât mai multe orașe din țară, în centrul istoric, dar și în Piața Obor. Ne bucurăm de colaborarea cu Carrefour, care ne permite să îi surprindem și să le facem ziua mai frumoasă celor care ies la cumpărături. Unele dintre cele 16 insule de carte din hypermarketurile Carrefour ne dau șansa întâlnirii cu cititorii din orașele în care nu avem încă librării deschise, lucru care ne bucură foarte mult. Credem că hrana pentru minte este la fel de importantă ca cea pentru trup, așa că imaginea unui coș zilnic de cumpărături în care cărțile stau alături de pâine, lapte, fructe și legume nu poate decât să ne entuziasmeze. Cartea ar trebui să fie printre produsele de bază și sperăm să convingem cât mai multă lume de asta,” a adăugat Ana Niculescu, reprezentant Cărturești.

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

Cărturești este prima librărie-concept din România, deschisă la finalul lui 2000, dedicată unei noi experienţe de cumpărare și promovare a cărţii şi a produselor culturale. Devenit cel mai important lanț de librării de pe piața din România, Cărturești are în prezent 38 de spații care redefinesc ideea de librărie. Printre librăriile flagship ale brandului se numără Cărturești Carusel, inclusă în topul The Telegraph al celor mai frumoase librării din lume, Cărturești Verona, cel mai mare spațiu dedicat lecturii și ofertei de carte din București, sau Cărturești Modul, librăria care aduce împreună iubitorii de artă vizuală.
 

Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
program reducere prețuri carrefour Minus la suta
Carrefour prelungește programul „Minus la sută” și extinde lista produselor cu preț redus
La trei luni de la lansarea programului unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația, Carrefour România prelungește inițiativa...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...