Carrefour continuă să extindă rețeaua Market în Craiova

Retailerul francez Carrefour a deschis joi, 9 iunie, cel de-al patrulea supermarket din Craiova, ajungând la un număr de 109 magazine în acest format. De la începutul anului Carrefour a bifat  două deschideri, cea mai recentă fiind luna trecută, tot în Craiova. Carrefour continuă să extindă rețeaua Market în Craiova

Noua unitate comercială se află pe Calea București, nr. 40-44 și pune la dispoziția clienților o gamă de circa 5.000 de produse, oferta incluzând, de asemenea, peste 1.000 de articole marcă proprie Carrefour.

”Clienții pot găsi în noul magazin Market o sortimentație bogată pe segmentele lactate-brânzeturi, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, semi-preparate, macelărie, dar și produse internaționale și articole textile. De asemenea, supermarketul le propune acestora o gamă variantă de produse de gastronomie calde și reci, dar și produse de macelărie tradițională”, se arată în comunicatul trimis de companie.

Date cheie despre supermarketul Market Craiova Calea București:

  • Adresă: Str. Calea București, nr. 51 B, Craiova
  • Gama de produse: 10000
  • Suprafața magazinului: 690 m²
  • Număr case de marcat: 4
  •  Locuri de munca nou create : 24
  •  Parcare: 15 locuri în parcarea publică

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Carrefour deține la nivel național 192 de magazine dintre care 29 hypermarketuri Carrefour, 109 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Acestora li se alătură alte patru magazine operaționale sub bannerul Supeco. Francezii au încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri 6,74 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi în top al retailerilor pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.

 

Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...
Carrefour depășește pragul de 190 magazine în format Market
Carrefour depășește pragul de 190 magazine în format Market
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, deschizând cinci noi magazine Market în București, Ocna Mureș și Craiova....
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour investește în formatul Market și deschide trei noi magazine
Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, odată cu deschiderea a trei noi magazine Market în București, Iași și...