Carrefour achiziționează o companie de livrări

Retailerul francez Carrefour a anunțat achiziționarea Dejbox, companie specializată în livrarea de mâncare pentru angajații ce își desfășoară activitatea în suburbiile franceze. Reprezentanții Carrefour au transmis că intenția este de a-și mări oferta pe zona de comerț online și de a intra pe un nou segment, respectiv cel de mese ready-to-eat, notează Kamcity.com. Carrefour achiziționează o companie de livrări

Fondată în 2015 de Adrien Verhack și Vincent Dupied, compania Dejbox a câștigat notorietate ca o cantină online pentru angajații online. Aceștia pot alege produsele de prânz dintr-o selecție de alimente proaspete sau gătite la un preț cuprins între 5,9 și 8,9 euro, livrarea la birou fiind gratuită. Compania operează în orașe mari precum Lille, Lyon, Paris, Bordeaux, Nantes și Grenoble, dar și în alte sute de localități din apropierea acestora; numărul lunar al comenzilor depășește 400.000.

"Această achiziție este una strategică și care reflectă dorința Carrefour de a deveni lider pe comerțul alimentar online. Vom avea astfel posibilitatea de a extinde baza de clienți pentru a include și afaceri mici sau mijlocii, investind în același timp în zona de livrări, una care crește extrem de repede ", a declarat Amelie Oudea-Castera, Director Executiv al Direcției Clienți, Servicii și Transformare Digitală în cadrul Carrefour, citat de kamcity.com.

Carrefour a avut venituri de peste 77 mld. euro în 2018, având 374.000 de angajați în cele 12.300 de unități deținute la nivel global. Potrivit strategiei prezentate anul trecut, compania și-a propus ca până în 2022 să deschidă 3.000 de noi magazine, dar și să obțină o reducere a costurilor de aproximativ 2,8 mld. euro.

Pe piața locală, Carrefour România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 7,31 mld. lei și un profit de 261,7 mil. lei. În prima parte a lui 2018, compania franceză a lansat Gourmandio, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer din România.

Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și rețelele de magazine BM...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...