Carrefour achiziționează o companie de livrări
Retailerul francez Carrefour a anunțat achiziționarea Dejbox, companie specializată în livrarea de mâncare pentru angajații ce își desfășoară activitatea în suburbiile franceze. Reprezentanții Carrefour au transmis că intenția este de a-și mări oferta pe zona de comerț online și de a intra pe un nou segment, respectiv cel de mese ready-to-eat, notează Kamcity.com.
Fondată în 2015 de Adrien Verhack și Vincent Dupied, compania Dejbox a câștigat notorietate ca o cantină online pentru angajații online. Aceștia pot alege produsele de prânz dintr-o selecție de alimente proaspete sau gătite la un preț cuprins între 5,9 și 8,9 euro, livrarea la birou fiind gratuită. Compania operează în orașe mari precum Lille, Lyon, Paris, Bordeaux, Nantes și Grenoble, dar și în alte sute de localități din apropierea acestora; numărul lunar al comenzilor depășește 400.000.
"Această achiziție este una strategică și care reflectă dorința Carrefour de a deveni lider pe comerțul alimentar online. Vom avea astfel posibilitatea de a extinde baza de clienți pentru a include și afaceri mici sau mijlocii, investind în același timp în zona de livrări, una care crește extrem de repede ", a declarat Amelie Oudea-Castera, Director Executiv al Direcției Clienți, Servicii și Transformare Digitală în cadrul Carrefour, citat de kamcity.com.
Carrefour a avut venituri de peste 77 mld. euro în 2018, având 374.000 de angajați în cele 12.300 de unități deținute la nivel global. Potrivit strategiei prezentate anul trecut, compania și-a propus ca până în 2022 să deschidă 3.000 de noi magazine, dar și să obțină o reducere a costurilor de aproximativ 2,8 mld. euro.
Pe piața locală, Carrefour România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 7,31 mld. lei și un profit de 261,7 mil. lei. În prima parte a lui 2018, compania franceză a lansat Gourmandio, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer din România.