Brutăria Brot Manufactur „a dospit” afaceri cu 25% mai mari în S1
Brot Manufactur, brutărie tradițională germană, a înregistrat afaceri cu aproximativ 25% mai mari în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2016, a declarat Frieder Wöhrmann, acționar majoritar al brutăriei, pentru revista Progresiv.
Compania își propune ca, până la sfârșitul anului, să mențină ritmul de creștere a vânzărilor. Anul trecut, lanțul de brutării a depășit pragul de 1 milion de lei, obținând afaceri de circa 1,1 milioane de lei, astfel că pentru 2017 targetul este de a atinge vânzări de 1,3 milioane de lei.
„Așa cum am preconizat, am înregistrat în prima jumătate a anului o creștere de aproximativ 25% a vânzărilor, fapt ce ne-a permis să continuăm planul nostru de extindere. Până la sfârșitul anului 2017 ne propunem menținerea ritmului de creștere al vânzărilor prin lărgirea portofoliului de produse și deschiderea unei noi locații”, a mai spus Wöhrmann.
Recent, la numărul brutăriilor cu specific german s-a mai adăugat o locație, cea de-a cincea din țara noastră, amenajată în Capitală, în zona Tineretului. Ca și în celelalte patru locații din România, în noul magazin există o gamă largă de produse de panificație bazate pe tradiție și calitate germană. În prezent, Brot Manufactur se găsește în cinci locații din București, în zonele: Tineretului, Pipera, Aviatorilor, Floreasca și Domenii.
„Planurile noastre de extindere a rețelei de magazine nu includ deocamdată deschiderea de magazine în afara Bucureștiului. Strategia noastră vizează lărgirea portofoliului de produse și a punctelor de vânzare a produselor noastre”, a punctat acționarul companiei.
Românii, mai atenți la alimentele consumate
Fondatorii afacerii de familie născută în 2014 observă că românii sunt tot mai interesați de produsele comercializate în brutăriile Brot Manufactur și, astfel, principala provocare pentru aceștia este să se ridice la noile așteptări ale clienților.
„Provocarea principală din acest an a fost să oferim produse de calitate și mereu proaspete clienților noștri. Cred că cel mai important este faptul că oamenii încep să se îngrijească mai mult de sănătate și de alimentele pe care le consumă, motiv pentru care suntem mai mult decat convinși că vom avea parte de o evoluție bună în viitor”, este de părere acționarul Brot Manufactur.
Sortimentația Brot Manufactur este alcătuită din 11 tipuri de pâine, 12 tipuri de specialități - chifle, covrigi etc. - o zonă de dulciuri și șase tipuri de sendvișuri, toate produsele fiind preparate în magazin, după rețete originale, de către un brutar neamț.
Pe lângă produsele de panificație, mai există și o ofertă de delicatese care se consumă în mod obișnuit cu pâine, precum conserve de carne, muștaruri speciale, miere, gem, vinuri nemțești sau limonade.
Zilnic, în medie 100 de clienți trec pragul brutăriei germane, aceștia lăsând aproximativ 15 lei pentru un bon de consum.
Brot Manufactur este un business de familie „născut” din lipsa unei brutării cu produse tradiționale din care proprietarii - o familie româno-germană - să se poată aproviziona, dar și din dorința acestora de a le oferi bucureștenilor posibilitatea de a consuma pâine nemțească produsă după rețete tradiționale. Anul trecut, compania a raportat afaceri de 1,1 milioane de lei, în creștere cu 400.000 de lei față de anul precedent.



