Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Platforma Bringo a atins pragul de 5 milioane de comenzi, peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori cu indicații despre cum să fie alese produsele, de la lansarea din 2017.
Pe parcursul celor 5 ani, peste 30.000 de pickeri și livratori au finalizat cele 5 milioane de comenzi. Carrefour și Bringo au în plan extinderea serviciului în toate orașele mari din România, după un început de an marcat de introducerea opțiunii de livrare rapidă, susținută de formatele de magazine medii și mici, în 15 noi orașe: Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea.
„Coşul Bringo este format în proporție de peste 50% din produse proaspete precum măcelărie, peşte, fructe şi legume, brutărie, lapte şi ouă provenite de la Carrefour, prin urmare este un motiv de bucurie pentru noi să fim alegerea clienților când vine vorba, mai ales, de produsele fresh”, a spus Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.
Topul produselor comandate prin Bringo
În topul produselor comandate de userii Bringo de la Carrefour se află apa îmbuteliată, castraveții, bananele, legăturile de pătrunjel, afinele, ardeii și ceapa verde.
Totodată, și produsele bio de la Carrefour se află printre articolele preferate de utilizatorii Bringo. Astfel, din cele 5 milioane de comenzi, personal shopperii și livratorii Bringo au ales și livrat peste 1,7 milioane de produse din categoria bio, incluzând ingrediente bio, lactate, produse de băcănie, gustări, cosmetice, băuturi alcoolice, mâncare pentru bebeluși, produse de măcelărie sau produse congelate.
„Observăm un apetit crescut în ultimii ani pentru produse proaspete și produse de nișă, precum cele bio sau cele asociate unor diete speciale. La intersecția dintre consumatorii Carrefour și utilizatorii Bringo se află un public semnificativ, care crește de la an la an și care apreciază complementaritatea serviciilor noastre. Tocmai de aceea, vom include noi magazine în Bringo, în format Market și Express, pentru a susține opțiunea de livrare rapidă în 3 noi orașe în luna iulie și vom continuasă ne extindem împreună cu Bringo până la finalul anului în toate orașele mari ale țării”, a adăugat Gabriela Stănică, Chief Information & Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.
Citiți și: Topul marilor rețele de retail: avans modest și profit în scădere în 2021
În topul preferințelor consumatorilor s-au aflat și aproape 4 milioane de produse alimentare autohtone, care includ mezeluri și carne produse local, pește, detergenți, bere românească și produse din zona Transilvaniei, peste 1,2 mil. cofraje cu ouă, peste 360.000 de produse din categoria brânzeturi, peste 62.000 de comenzi care au conținut cel puțin un produs din categoria înghețată.
Cea mai modestă comandă a fost de o pâine în valoare de 2 lei, iar la polul opus, cea mai mare a fost în valoare de peste 4.500 de lei. În același timp, cea mai lungă suprafață parcursă pentru o comandă a fost de peste 30 km din magazinul Carrefour din Piatra Neamț către Bicaz. Cel mai activ utilizator a înregistrat peste 200 de comenzi în aplicație.
Carrefour România este prezent în platforma Bringo cu peste 150 de magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic: 43 de hypermarketuri, 71 de magazine Market (supermarketuri), 25 de magazine Express, cât și 17 magazine Supeco din țară.