Bon App, cel mai nou concept dezvoltat de Carrefour. Vezi cum arată magazinul dedicat produselor de impuls

După ce în urmă cu puţin timp Carrefour inaugura primul său hypermarket conectat, retailerul continuă să investeasă în noi concepte de magazin, deschizând primele sale unităţi dedicate gustărilor şi produselor de implus.

Primul magazinul Bon App, denumit aşa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis şi al unui magazin de haine.

Magazinul Bon App are o suprafaţă de circa 100 de metri pătraţi şi o sortimentaţie dedicată în special produselor pe care clienţii le pot consuma în pauza de masă. Astfel, aceştia pot regăsi o gamă variată de sandvişuri, salate, deserturi, băuturi, dar şi snackuri dulci şi sărate. Magazinul oferă, de asemenea, sushi, dar şi o vitrină cu îngheţată şi un spaţiu dedicat preparatelor calde precum pizza, facacia, risotto. Un plus pe care îl aduce noul concept de magazin este faptul că clienţii pot achiziţiona pâine proaspătă şi coaptă pe loc , dar şi alte produse de patiserie.

Produsele marcă proprie Bon App ocupă o pondere importantă din sortimentaţia magazinului, mai ales că recent gama de produse marcă proprie a fost extinsă cu un nou brand de produse premium, denumit L'envie du jour. Aceasta cuprinde 25 de produse: salate, sandvişuri sau mâncăruri gătite.

Alte proiecte similare

Iniţiativa Carrefour de a lansa un concept de magazin dedicat produselor de impuls ar putea fi comparată cu proiectul Monop'daily dezvoltat de retailerul Casino. Monop'daily este un magazin dedicat de asemenea snackingului şi pauzei de prânz. În prezent reţeaua cuprinde cuprinde 23 de magazine cu  suprafeţe de vânzare cuprinse între 50 şi 100 de metri pătraţi şi o sortimentaţie care depăşeşte 150 de produse.

Un material mai amplu despre primul hypermarket conectat poate fi citit aici.

Sursa foto: lineaires.com, ladn.eu

Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de...
Carrefour deschide un nou hypermarket în Ploiești și încheie anul cu 43 de locații pe acest segment
Carrefour deschide un nou hypermarket în Ploiești și încheie anul cu 43 de locații pe acest segment
La doar trei zile de la deschiderea primului hypermarket din județul Vaslui, în Bârlad, Carrefour România își continuă expansiunea,...
Carrefour anunță extinderea conceptului „Bon App!”, lansat în urmă cu doi ani
Carrefour anunță extinderea conceptului „Bon App!”, lansat în urmă cu doi ani
Retailerul francez Carrefour a anunțat că își extinde conceptul "Bon App!" în Franța, după ce au început testarea în urmă cu doi ani,...