Billa extinde portofoliul produselor proprii Bun, din România!
Billa extinde sortimentaţia produselor alimentare româneşti comercializate sub brandul propriu ”Bun, din România!”. Până la finalul acestui an, compania intenţionează să dezvolte gama cu noi produse din categoriile alimente de bază, conserve (gem și dulceață, siropuri) şi dulciuri.
Furnizorii Bun, din România! sunt selecționați în funcție de criterii precum: sortimentația oferită, respectarea normelor în vigoare, dar și apartenența la asociații locale sau naționale care îi califică drept producători românești/locali. Ingredientele folosite joacă un rol esențial, iar produsele au fost alese pentru gustul autentic.
Spre exemplu, pentru categoria de mezeluri și carne Billa colaborează cu Agro Ardeal (jud. Bistrița-Năsăud), Valmar - care produse Cârnați de pleșcoi și cu Marcel, unul dintre furnizorii de mezeluri din Moldova care produce salamul și cârnații tocați din satâr, muschiulețul de porc copt la jar, șunculița afumată cu fum natural, salamul Victoria, salamul casei precum și preparatele specifice Crăciunului, ca toba, leberul și caltaboșul.
Lactatele și brânzeturile provin de la furnizori din zone ale țării cu tradiție in acest domeniu. Producatorul Cris Sib Lacto din Arad face parte din Asociația Mărginimea Sibiului și furnizează telemea de oaie de Sibiu, telemea proaspătă sau maturată de bivoliță, capră și vacă.
Billa a lansat pe piața locală marca proprie Bun, din România a fost lansată în anul 2014 în magazinele din toată țara. Inițial gama conținea (roşii, ardei iute, ceapă, mixuri de legume) şi fructe care provin din zone cu tradiţie în agricultură, de la producători autohtoni, iar anul acesta sortimentația a fost extinsă prin introducerea sortimentelor din carne proaspătă, mezeluri și lactate.
Billa a intrat pe piaţa românească în anul 1999 şi în prezent operează la nivel naţional o reţea de 86 de magazine. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro).





