Auchan vrea să intre mai mult în centrul oraşelor, cu formatul City XS

Retailerul Auchan vrea să continue dezvoltarea reţelei de hypermarketuri în România, atât cu formatul clasic, cât şi cu Auchan City, prin intermediul căruia vrea să intre şi mai mult în centrul oraşelor, cu un format chiar mai mic: City XS, de 3.000-4.000 de metri pătraţi. Auchan vrea să intre mai mult în centrul oraşelor, cu formatul City XS

”În privinţa dezvoltării viitoare, vom continua fie prin magazinele clasice pe care le avem, respectiv prin formatul City, de 5.000 de metri pătraţi sau cu magazine City chiar mai mici, tip XS, cu care să intrăm şi mai mult în centrul oraşului. Acesta din urmă este un format de hypermarketuri de proximitate de 3.000-4.000 de metri pătraţi pe care îl studiem în momentul de faţă, care să facă lucrurile puţin diferit de ceea ce oferă proximitatea în prezent prin intermediul supermarketurilor şi al magazinelor de discount”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, Directorul de Marketing al Auchan România, în cadrul Conferinței Progresiv din Sinaia, ediția a 15-a.

În prezent, cele mai mici hypermarketuri de pe piaţa românească sunt operate de retailerul german cu discount Kaufland, acestea având, în medie, suprafeţe de vânzare de 2.000 – 3.000 de metri pătraţi.

Reprezentantul Auchan  a mai precizat că retailerul studiază şi opțiunea de a intra pe segmentul e-commerce, pe care o va pune în aplicare doar atunci când modelul este clar şi va exista certitudinea că este sigur, funcţional şi profitabil.

Tiberiu Dăneţiu a mai vorbit la Conferinţa Progresiv de la Sinaia despre experienţa integrării celor 20 de hypermarketuri Real în reţeaua Auchan, la finalul căreia reţeaua franceză a ajuns la o suprafaţă de vânzare de 252.000 de metri pătraţi, urcând pe locul al doilea în topul reţelelor în funcţie de suprafaţa totală a magazinelor din România.

În urma integrării magazinelor Real, Auchan a mai angajat încă 1.000 de oameni, iar după remodelarea celor 20 de hypermarketuri, numărul clienţilor a crescut între 10 şi 30%, numărul articolelor vândute a crescut între 20 şi 40%, în timp ce preţul mediu de vânzare a scăzut cu 15-25%.

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Consolidarea, tema-umbrelă pentru strategia Auchan România în 2024
Consolidarea, tema-umbrelă pentru strategia Auchan România în 2024
După unul dintre cei mai dinamici ani din piața locală de retail, 2024 va sta sub semnul consolidării pentru Auchan România, care va confirma...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...