Auchan vrea să extindă parteneriatul cu OMV Petrom
Retailerul francez Auchan Retail România și OMV Petrom vor să dezvolte în continuare proiectul lansat în urmă cu doi ani care viza deschiderea de magazine de proximitate în benzinăriile Petrom.
Cele două companii au agreat un Memorandum de Înțelegere care exprimă intenția ambelor părți pentru a discuta extinderea parteneriatului, condiționat de obținerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenței.
Parteneriatul dintre Petrom și Auchan Retail România a fost inițiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 stații Petrom, atât în zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază pilot s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea de către parteneri a potențialului parteneriatului.
”Această cooperare la scară largă este parte din ambiția Auchan Retail România de a aduce magazinele noastre mai aproape de toți românii. Parteneriatul cu OMV Petrom, inițiat în 2017 cu o fază pilot, a fost foarte util pentru ambele companii și ne-a ajutat să ne îmbunătățim oferta de proximitate prin identificarea celei mai potrivite game de produse și servicii și bineînțeles, prin prețuri bune. Prin acest parteneriat, urmărim unul din principalele noastre obiective strategice: să oferim clienților o experiență unică, extraordinară la cumpărături”, a declarat Ionuț Ardeleanu, General Manager Auchan Retail România.
Magazinele MyAuchan din stațiile Petrom oferă o gamă variată de până la 3.000 de produse, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, inclusiv cosmetice, produse pentru bebeluși și accesorii auto. Varietatea gamei depinde de mărimea stației Petrom.
Mai multe detalii despre extinderea parteneriatului vor fi disponibile în viitor, după finalizarea negocierilor.



