Auchan suplimentează măsurile de protecție în magazine

Rețeaua Auchan Retail România a anunțat măsuri suplimentare de protecție pentru clienți și angajați, pe fondul epidemiei COVID-19. În ultimele zile, retailerul francez a instalat în toate magazinele sale geamuri de protecție din plexiglas la casele de marcat.
“Pe întreaga durată a situației actuale au fost puse în aplicare progresiv, în ultimele trei săptămâni, o serie de măsuri suplimentare de prevenție și protecție în toate magazinele Auchan. Totodată, compania anunță faptul că magazinele sunt și rămân deschise în program normal în continuare și îndeamnă clienții la cumpărături responsabile și la protejarea celor din jur în timpul vizitelor în magazinele rețelei”, se arată într-un comunicat transmis de Auchan Retail România.
Alte măsuri de protecție adoptate până la acest moment sunt:
1. Igienizarea sistematică a cărucioarele, a coșurilor de cumpărături, a caselor de marcat, a benzilor de produse, POS-urilor, vitrinelor și frigiderelor.
2. Igienizarea și dezinfectarea cu regularitate a intrărilor, scărilor rulante etc.
3. Plasarea de dispozitive automate de dozare gel dezinfectant la intrări și în diverse puncte din interiorul magazinelor.
4. Verificarea sistemelor de ventilație pentru toate spațiile.
5. Eliminarea testerelor de produse și anularea degustărilor și a evenimentelor din magazine.
6. Amplasarea unor  benzi pe podea care semnalează distanța recomandată pentru menținerea siguranței individuale.
7. Monitorizarea zilnică a stării de sănătate a angajaților companiei, prin măsurarea temperaturii prin termo-scanare în momentul venirii la serviciu.
Totodată, compania îndeamnă clienții la calm și la un comportament responsabil și solidar și a anunțat că depune eforturi suplimentare pentru asigurarea disponibilității produselor la raft. În această perioadă, circa 120 de camioane de marfă aprovizionează zilnic lanțul de magazine Auchan.
La nivel local, compania franceză operează 33 de hypermarketuri Auchan, două supermarketuri și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan, cumulând peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare. Retailerul are aproximativ 10.000 de angajaţi în total.
Auchan suplimentează măsurile de protecție în magazine
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...
Auchan suplimentează măsurile de protecție în magazine
Auchan suplimentează măsurile de protecție în magazine
Rețeaua Auchan Retail România a anunțat măsuri suplimentare de protecție pentru clienți și angajați, pe fondul epidemiei COVID-19. În...