Auchan și Carrefour îngheață prețurile la alimente până la reducerea TVA

Grupurile franceze Auchan și Carrefour au anunțat că îngheață prețurile pentru toate produsele alimentare și băuturile non-alcoolice care fac obiectul reducerii taxei pe valoare adăugată de la 24% la 9%.  Auchan și Carrefour îngheață prețurile la alimente până la reducerea TVA

În magazinele Auchan înghețarea prețurilor va avea loc în perioada mai- iunie și nu include promoțiile sau alte reduceri de preț. Și în cazul magazinelor Carrefour produsele aflate într-o promoție nu fac obiectul blocării prețurilor și de asemenea, retailerul a anunțat că prețul fructelor și al legumelor poate varia din cauza sezonalității produselor.

” Pe parcursul ultimilor ani, Auchan a solicitat în repetate rânduri în întâlnirile cu autorităţile statului, fie în nume propriu, fie în calitate de membru AMRCR, reducerea TVA în avantajul puterii de cumpărare a românilor. Am salutat decizia Guvernului de a reduce TVA, ea a venit exact în direcţia solicitărilor şi în deplin acord cu misiunea Auchan de a îmbunătăţi puterea de cumpărare şi calitatea vieţii clienţilor, oferindu-le cele mai mici preţuri şi cele mai bune produse şi servicii, iar în acest context, cu atât mai mult ne grăbim să oferim 100% reducerea TVA clienţilor noştri”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, director de maketing Auchan.

„Carrefour România a întâmpinat cu bucurie decizia de reducere a TVA-ului la produsele alimentare și la băuturile non-alcoolice de la 24% la 9% începând cu 1 iune. În 2013, am lucrat îndeaproape cu producatorii și procesatorii de produse de panificatie pentru implementarea TVA redusă la pâine, astfel încât prețurile de la raft au reflectat întocmai această modificare. Începând cu 1 mai am înghețat prețurile la produsele supuse reducerii viitoare a TVA, cu mențiunea ca am continuat promoțiile”, a explicat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Aceasta a precizat că în momentul în care un produs iese din promoție, acesta va reveni la prețul inițial, adică la prețul normal. ” La o creștere artificială de prețuri clientul ne-ar penaliza imediat și s-ar duce la concurență. În România, concurența este mare, așa că nicio companie serioasă nu va dori să-și alunge clienții prin practici comerciale de această natură”, a mai adăugat reprezentanta Carrefour.

Grupul Carrefour deține 174 de magazine pe plan local, dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 93 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 9 magazine de proximitate Contact şi un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro.

Rețeaua franceză de hypermarketuri Auchan operează în prezent 33 de unități în România. Anul trecut, Auchan România a depășit pragul de vânzări de un miliard de euro, cu 32 de magazine operaționale
 

 Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, Auchan România a dezvoltat din 2019 până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
Auchan reduce suplimentar prețurile la peste 100 de produse, peste reducerile generate de OUG 67
Auchan reduce suplimentar prețurile la peste 100 de produse, peste reducerile generate de OUG 67
În contextul acțiunii Guvernului României prin Ordonanța de Urgență privind instituirea unei măsuri cu caracter temporar de combatere a...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...