Auchan reduce suplimentar prețurile la peste 100 de produse, peste reducerile generate de OUG 67

În contextul acțiunii Guvernului României prin Ordonanța de Urgență privind instituirea unei măsuri cu caracter temporar de combatere a creșterii prețurilor la unele produse agricole și alimentare, Auchan a implementat o reducere suplimentară de preț pentru o bună parte dintre produsele vizate de actul normativ, cu scopul de a asigura un efect și mai puternic al acestei acțiuni, pe perioada ei de aplicare. Auchan reduce suplimentar prețurile la peste 100 de produse, peste reducerile generate de OUG 67

„Protejarea puterii de cumpărare a românilor prin oferirea de prețuri mici și soluții de economisire concrete, a fost și rămâne o prioritate pentru noi. În cadrul acțiunii derulate de Guvern, nu doar implementăm cerințele legale conform OUG, ci facem și un efort important pentru a oferi reduceri suplimentare în beneficiul clienților noștri”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Produsele pentru care retailerul reduce suplimentar prețurile fac parte din sfera de aplicare a Ordonanței de urgență nr. 67/2023. Prețul aplicat înainte de OUG se referă la prețul uzual al produsului (în afara acțiunilor promoționale sau a unor acțiuni speciale) practicat anterior aplicării actului normativ, prețul după OUG se referă la prețul de revânzare după aplicarea ordonanței și care integrează și reducerea suplimentară oferită de Auchan ca parte a angajamentului său de susținere a acțiunilor Guvernului cu privire la unele produse de bază.

Pentru a se asigura de informarea corespunzătoare și corectă a clienților, Auchan a marcat la raft cu o etichetă specială toate produsele cu preț redus care fac obiectul.


Citește și Consumatorii, pesimiști în privința evoluției prețurilor în următoarele șase luni


Retailerul acordă o importanță deosebită protejării puterii de cumpărare a clienților, prin prețurile mici oferite zi de zi, prin cele peste 2.000 de promoții săptămânale, prin produsele marca Auchan sau cele exclusive care au un excelent raport calitate-preț, prin acțiunile comerciale, precum și prin diverse servicii gratuite.

Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, șase supermarketuri și 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 360 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. 

 Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, Auchan România a dezvoltat din 2019 până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...