Auchan reduce suplimentar prețurile la peste 100 de produse, peste reducerile generate de OUG 67
În contextul acțiunii Guvernului României prin Ordonanța de Urgență privind instituirea unei măsuri cu caracter temporar de combatere a creșterii prețurilor la unele produse agricole și alimentare, Auchan a implementat o reducere suplimentară de preț pentru o bună parte dintre produsele vizate de actul normativ, cu scopul de a asigura un efect și mai puternic al acestei acțiuni, pe perioada ei de aplicare.
„Protejarea puterii de cumpărare a românilor prin oferirea de prețuri mici și soluții de economisire concrete, a fost și rămâne o prioritate pentru noi. În cadrul acțiunii derulate de Guvern, nu doar implementăm cerințele legale conform OUG, ci facem și un efort important pentru a oferi reduceri suplimentare în beneficiul clienților noștri”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.
Produsele pentru care retailerul reduce suplimentar prețurile fac parte din sfera de aplicare a Ordonanței de urgență nr. 67/2023. Prețul aplicat înainte de OUG se referă la prețul uzual al produsului (în afara acțiunilor promoționale sau a unor acțiuni speciale) practicat anterior aplicării actului normativ, prețul după OUG se referă la prețul de revânzare după aplicarea ordonanței și care integrează și reducerea suplimentară oferită de Auchan ca parte a angajamentului său de susținere a acțiunilor Guvernului cu privire la unele produse de bază.
Pentru a se asigura de informarea corespunzătoare și corectă a clienților, Auchan a marcat la raft cu o etichetă specială toate produsele cu preț redus care fac obiectul.
Citește și Consumatorii, pesimiști în privința evoluției prețurilor în următoarele șase luni
Retailerul acordă o importanță deosebită protejării puterii de cumpărare a clienților, prin prețurile mici oferite zi de zi, prin cele peste 2.000 de promoții săptămânale, prin produsele marca Auchan sau cele exclusive care au un excelent raport calitate-preț, prin acțiunile comerciale, precum și prin diverse servicii gratuite.
Auchan România are în portofoliu peste 400 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, șase supermarketuri și 370 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 360 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.