Auchan introduce eticheta Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie

Retailerul francez Auchan introduce sistemul de etichetare Nutri-Score, iar în prezent, aproximativ 150 de articole din oferta Auchan conțin eticheta Nutri-Score, o treime dintre acestea fiind produse de origine locală. Până la finalul acestui an, compania și-a propus adăugarea logo-ului Nutri-Score pe ambalajele majorității produselor marcă proprie create în România, respectiv o gamă formată din peste 400 de articole. Auchan introduce eticheta Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie

În continuarea misiunii sale de specialist alimentar și din dorința de a oferi clienților o vizibilitate completă asupra produselor alimentare pe care doresc să le achiziționeze, Auchan este primul retailer din România care marchează produsele marcă proprie create local cu logo-ul Nutri-Score, oferind astfel o transparență totală asupra informației nutriționale a unui produs.

Ce este eticheta Nutri-Score 

Nutri-Score este un sistem de etichetare care informează consumatorii cu privire la compoziția produselor alimentare, încurajându-i astfel să ia o decizie mai responsabilă ținând cont de caracteristicile nutriționale ale unui produs. Marcajul Nutri-Score, utilizat în mod voluntar de către Auchan, este un logo aplicat pe ambalajul produselor, care conține 5 litere de la A la E, iar pe fiecare produs litera aferentă este evidențiată.

Marcajul de la A la E nu măsoară dacă un produs este mai mult sau mai puțin sănătos, ci oferă fiecărui client posibilitatea de a face alegerile potrivite pentru el însuși. Avantajul acestui simbol este că el oferă consumatorului posibilitatea de a alege anumite alimente în mod responsabil. Un produs alimentar, cum ar fi de exemplu o cutie de cereale, poate fi clasat cu A, B, C sau D în funcție de rețetă.

„Ne continuăm misiunea de a încuraja o alimentație mai sănătoasă și un consum mai responsabil, iar implementarea etichetării Nutri-Score reprezintă o nouă acțiune importantă în acest sens. Menită să informeze și să educe consumatorul cu privire la produsele pe care alege să le pună în coș, eticheta Nutri-Score este și o metodă rapidă de a face alegeri mai potrivite pentru o dietă echilibrată”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Pentru menținerea unei alimentații variate și echilibrate, sistemul Nutri-Score recomandă selectarea alimentelor marcate cu literele A și B și consumul cu o frecvență mai redusă și în cantități mai mici pentru alimentele marcate cu literele D și E. De asemenea, alimentele cu Nutri-Score A sau B nu sunt neapărat mai scumpe.

Sistemul de etichetare Nutri-Score a fost creat în 2016, în Franța, cu scopul de a oferi informații nutriționale clare, vizibile și ușor de înțeles pentru toți consumatorii. La nivelul grupului Auchan, sistemul este utilizat încă din 2017 în țări precum Franța, Luxemburg, Portugalia, Spania și urmează a fi extins anul acesta și în Polonia. Auchan România a început procesul de afișare a logo-ului Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie din decembrie 2020, având deja la raft, de 2 ani, alimente marcă proprie cu această etichetă, create în alte țări.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Retailerul are 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...
Studiu: Românii aleg produsele alimentare în primul rând în funcție de preț
Studiu: Românii aleg produsele alimentare în primul rând în funcție de preț
Când vorbim despre principalele aspecte care îi determină pe consumatori să aleagă un produs de la raft, 39% dintre românii din mediul urban...
Mega Image introduce sistemul Nutri-Score pe alimentele marcă proprie
Mega Image introduce sistemul Nutri-Score pe alimentele marcă proprie
Mega Image lansează sistemul Nutri-Score pentru produsele marcă proprie, un sistem independent de etichetare, care clasifică produsele alimentare...