Atingerea pragului de 100 de magazine, obiectivul Magazine DIANA pentru 2025
După un 2024 pe plus, strategia Magazine DIANA pentru 2025 vizează extinderea rețelei, obiectivul setat pentru anul acesta fiind depășirea pragului de 100 de unități comerciale.
„În 2025 de propunem să depășim pragul de 100 de magazine, continuând în același timp modernizarea magazinelor existente pentru a oferi clienților o experiență îmbunătățită. Prioritatea noastră rămâne consolidarea prezenței în cele 6 județe în care suntem prezenți, dar analizăm și oportunități în alte regiuni unde există potențial de dezvoltare, pilonul central rămânând zonele rurale, unde proximitatea joacă un rol crucial”, a declarat Adina Crăciunescu, Managing Partner DIANA Group.
Pentru rețeaua vâlceană oportunitățile de creștere pentru anul acesta provin din interesul crescut al clienților pentru produse proaspete și locale, precum și din cererea pentru magazine bine organizate, cu soluții complete, în care cumpărăturile sunt o experiență plăcută și rapidă.
„Viitorul canalului TT este promițător, cu condiția ca retailerii independenți să-și valorifice atuurile unice: relațiile solide cu clienții, flexibilitatea și cunoașterea profundă a nevoilor comunităților locale. Cheia succesului constă în adaptarea rapidă la tendințele de consum, investițiile în modernizarea spațiilor și construirea unei oferte bine calibrate, care să răspundă atât cerințelor clienților fideli, cât și celor ale noilor generații de consumatori”, a mai punctat reprezentanta Magazine DIANA.
Pentru Magazine DIANA, bilanțul anului 2024 este unul pozitiv, cu o cifră de afaceri în creștere față de anul anterior și un număr total de 86 de unități operate până la finalul anului. Dintre acestea, peste 20 de magazine sunt operaționale în afara județului Vâlcea, în județe precum Dâmbovița, Gorj, Dolj, Argeș și Olt. Extinderea și remodelările magazinelor au contribuit semnificativ la consolidarea poziției retailerului în piață, oferind clienților o experiență îmbunătățită și un mediu mai plăcut pentru cumpărături.
Magazine DIANA este unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, cu o tradiție de peste 33 de ani. Cu peste 800 de angajați, rețeaua Magazine Diana cuprinde 86 de magazine în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița. Retailerul a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de 425 de milioane de lei, marcând o creștere de 25% prin comparație cu anul 2022, când cifra de afaceri raportată s-a ridicat la 339 de milioane de lei.
Detalii despre cum arată bilanțul anului 2024 pentru cei mai improtanți jucători din piața locală de retail, dar despre planurile de viitor puteți citi aici.



