Annabella anunță lansarea unei campanii de susținere a producătorilor locali
Râureni împreună cu Annabella lansează proiectul „Născut și Crescut în România”, campanie prin care retailerul român își ia un angajament ferm în fața producătorilor locali.
Fructele și legumele produse de aceștia își fac loc în cele 80 de magazine Annabella din județele Vâlcea și Argeș. Totodată, și producția de pe cele 550 de hectare pe care le deține grupul va fi comercializată în cadrul acestei campanii.
„Am învățat cu toții că simplitatea, bunătatea și dărnicia trăiesc la țară, pe pământ românesc. Și trec prin mâinile gospodarilor harnici, care cultivă totul cu iubire. Aceia care se trezesc când încă-i noapte, și merg pe câmpuri, în livezi și în grădini, să se îngrijească de tot ce-i roditor. Printre cei care se mândresc și astăzi cu mâinile muncite, ne numărăm și noi, bucuroși că suntem un brand 100% românesc. Poate nu sunt cele mai mari sau cele mai arătoase, dar sunt cele mai sănătoase fructe și legume, culese din livezile proprii, dar și de la parteneri locali și naționali de încredere”, susțin reprezentanții retailerului român.
Campania „Născut și Crescut în România”, inițiativă creată de retailerul român, este disponibilă și în mediul online, nu doar în magazinele Annabella.
Grupul Annabella este unul integrat în amonte și aval, cu fermă agricolă, depozit de păstrare legume-fructe, fabrică de conserve, dar și 80 de unități comerciale.
Potrivit datelor financiare publicate de Ministerul Finanțelor, businessul Annabella a încheiat 2019 cu o cifră de afaceri de peste 317 milioane de lei, în creștere față de 2018. A doua jumătate a grupului, Râureni, a raportat pentru același interval afaceri de peste 95 de milioane de lei și un profit net de 12,4 milioane de lei.



