Annabella deschide al doilea parc de retail, o investiție de 5 milioane de euro
Annabella a inaugurat al doilea parc de retail, la Râmnicu Vâlcea. O investiție de 5 milioane de euro, Annabella Retail Park Vâlcea, cel mai mare parc de retail din județ, a fost construit în doar 147 de zile și găzduiește zece branduri de retail: Annabella, dm drogerie markt, Sinsay, Pepco, hiperfarmacia Dr.Max, Fressnapf, Arbusto Coffee, MobileVet, Kik, Tedi.
Annabella Retail Park Vâlcea a fost cel mai mare proiect al retailerului pentru anul acesta, având o suprafață închiriabilă de 7.000 de metri pătrați.
„Pentru mine acest parc reprezintă mai mult decât o realizare comercială, este o dovadă a efortului și a determinării noastre de a construi ceva durabil și semnificativ. Am învățat că digitalizarea și mediul online sunt importante, dar proximitatea ș interacțiunea personală sunt esențiale. De aceea, noi, Annabella suntem o rețea de magazine care activăm în proximitate. Vrem ca acest parc de retail să fie un loc unde fiecare vizitator să se simtă bine și să se simtă apreciat”, a spus Dorina Mutu, cofondator și Director General Annabella.
Annabella a inaugurat primul parc de retail, dezvoltat sub un concept de tip family center, în urmă cu un an, în localitatea Horezu din județul Vâlcea. Annabella Retail Park Horezu reunește, pe o suprafață comercială de aproximativ 4.000 de metri pătrați, branduri precum Sinsay, Kik, Pepco, MobileVet (clinică și farmacie veterinară), Annabella și brandul de cafenele Arbusto.
Annabella, un joc de la egal la egal cu marile lanțuri de retail
Magazinul ancoră este un super-store Annabella, un concept comercial nou, modern, dincolo de granițele shoppingului tradițional. Astfel, noul magazin le propune clienților o experiență de cumpărare facilă și pune în lumina reflectoarelor de categoriile de produse proaspete, dar și brandul Râureni, care beneficiază de un spațiu dedicat, chiar în centrul magazinului. Cu o suprafață comercială de circa 1.400 de metri pătrați, magazinul vine cu o sortimentație extinsă, segmentul de produse alimentare deținând supremația la raft. Practic, retailerul mizează pe categoriile de produse fresh și ultra fresh, dar a fost extinsă și zona de mâncare gătită și carne vrac.
În ceea ce privește layoutul, distanța între rafturi a fost mărită, mobilierul ales are o înălțime redusă, iar fiecare categorie este marcată vizibil, tocmai pentru a simplifica sesiunile de cumpărături. De altfel, miza pentru anul acesta este consolidarea businessului prin investiții în remodelări, conceptul inaugurat la Râmnicu Vâlcea urmând să fie dezvoltat și în Crevedia, unde Annabella vrea să-și facă intrarea.
„Pentru 2024 am îndreptat borna în direcția consolidării. Avem pe listă investiții de șase milioane de euro, în linie cu anul trecut. Cel mai mare și de suflet proiect este inaugurarea celui de-al doilea parc de retail. În plus, vom avea un facelift pentru formatul Annabella A-Z și vom muta focusul pe remodelări. Noi am fost un business dinamic și avem avantajul de a lua deciziile instant. Dacă vor apărea oportunități de dezvoltare, cu siguranță le vom fructifica. Dar consolidarea este o direcție pe care o prioritizăm, și vorbim despre remodelări, modernizări de spații comerciale și chiar închideri acolo unde rezultatele nu sunt în linie cu așteptările”, a explicat anterior pentru Progresiv Alexandru Jitariu, Director de Marketing Annabella.
Reteaua de retail Annabella este o afacere 100% antreprenorială, cel mai important jucător din retailul alimentar din regiune. Cu prezență pe piață de aproape 30 de ani, rețeaua Annabella numără 121 magazine în 4 județe, Vâlcea, Argeș, Olt și Dâmbovița cu suprafețe cuprinse între 200m² până la 2000m², dezvoltate pe trei concepte de retail diferite – (Annabella A-Z, Annabella Zilnic si Annabella Standard.
În 2023 Annabella a depășit pragul de 600 de milioane de lei cifră de afaceri, un rezultat remarcabil la nivelul pieței locale. Lanțul reprezintă unul dintre principalii angajatori din județul Vâlcea, asigurând peste 1200 de locuri de muncă.
Expansiunea afacerii Annabella continuă cu dezvoltarea de parcuri comerciale de tip retail park, deschiderea de noi unități de retail, dar și cu modernizarea și eficientizarea celor existente.