Altex lansează un proiect pilot în hypermarketurile Auchan
Auchan și Altex România lansează, în premieră, un proiect pilot pe piața românească de retail. Este vorba despre un shop-in-shop în care Altex aduce servicii electro-IT pentru clienții hypermarketului Auchan, dar și pentru locuitorii din zonă interesați de tehnologie și de produsele de profil. Conceptul va fi testat pentru început în trei locații ale retailerului francez: Galați, Ploiești și București (magazinul din Drumul Taberei).
„Prezența fizică a unui specialist electro-IT într-un hypermarket, în premieră în România, este parte a conceptului de marketplace fizic Auchan pe care îl inițiem din dorința de a oferi soluții și parcursuri cât mai inovatoare, utile și atractive pentru clienți.", susține Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan România.
„Prin intermediul acestui proiect pilot vom oferi clienților o nouă experiență, beneficiind de expertiza consultanților Altex, care vor fi alături de clienți cu sfaturi și detalii despre produse, cu soluții adecvate stilului lor de viață și bugetului disponibil.”, completează Dan Ostahie, CEO Altex România.
Auchan România are în portofoliu 33 de hypermarketuri, 2 supermarketuri și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. De partea cealaltă, Altex are o rețea de peste 100 de magazine, dar și magazinul online unde vinde de la electrocasnice, electronice, IT, comunicații și multimedia la cosmetice și produse de îngrijire personală.





