Marketplace-ul Altex, deschis retailerilor cu cel puțin 300 de produse în portofoliu

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează accesul la marketplace-ul Altex și deschide accesul afacerilor online la 12 milioane de noi vizitatori unici. Marketplace-ul Altex, deschis retailerilor cu cel puțin 300 de produse în portofoliu

„Motivația strategică a integrării marketplace-ului Altex în platforma noastră este de a oferi comercianților o gamă largă de canale de vânzare și de a-i ajuta să își extindă afacerile lor online. Integrarea cu Altex deschide noi categorii de produse pentru aceștia și le permite să își diversifice canalele de vânzare, prin accesul la unul dintre cele mai mari magazine online din România”, spune Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Fiecare magazin online cu afaceri de peste 500.000 euro și minimum 300 de produse în portofoliu este eligibil pentru intrarea pe marketplace-ul Altex, iar capacitatea de livrare, pentru eligibilitate, este de până la două zile lucrătoare.

„În relația cu partenerii, în cadrul marketplace Altex, preluăm integral zona de livrare, cu o taxă unică de livrare pentru clienți. Ne concentrăm pe calitatea produselor, pe calitatea partenerilor, dorim să asigurăm o varietate cât mai largă de produse în categoriile complementare pe care le dezvoltăm, obiectul principal fiind acela de a deveni un marketplace important în regiune”, declară Monica Ciolănel, director MarketPlace Altex România.

Categoriile de produse din marketplace-ul Altex ce pot fi accesate de magazinele online sunt jucării, sport, băuturi, home & deco, DIY & bricolaj, sanitare și produse pentru copii. Altex este și unicul marketplace din România care precepe o taxă unică per comandă, de 8% din valoarea acesteia.

Potrivit studiilor proprii, 61% dintre vânzările automatizate prin easySales se realizează prin marketplace-uri și 39% prin site-urile proprii ale comercianților. Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe. 


Citește și Apicola Costache, un business cu rulaje de milioane de euro din miere


La finalul anului 2022, clienții din portofoliul easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare, în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 documentații de produse. Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales era, la finalul lunii decembrie, de peste 400 milioane euro. 

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la înființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. Încă de la început, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România.

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare.


 

Fortech Investments intră în acționariatul easySales
Fortech Investments intră în acționariatul easySales
Fortech Investments, fond privat de investiții tip angel și partener strategic pentru start-up-uri, intră în acționariatul platformei SaaS de...
tbi bank oferă magazinelor online integrarea Buy Now Pay Later, în parteneriat cu easySales
tbi bank oferă magazinelor online integrarea Buy Now Pay Later, în parteneriat cu easySales
tbi bank și platforma easySales lansează împreună un pachet de beneficii personalizate, care include și opțiunea Buy Now Pay Later pentru...
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar românii cheltuie mai mult
Noile obiceiuri de consum ale românilor, dar și inflația cresc cheltuiala medie pentru o singură comandă online de la 170 lei în trimestrul al...
 Altex lansează un proiect pilot în hypermarketurile Auchan
Altex lansează un proiect pilot în hypermarketurile Auchan
Auchan și Altex România lansează, în premieră, un proiect pilot pe piața românească de retail. Este vorba despre un shop-in-shop în care...