Aldi testează un nou concept de magazine
Discounterul german Aldi merge dincolo de zona care l-a consacrat și testează retailul de proximitate cu un concept dedicat. Astfel, retailerul a inaugurat în Elveția un magazin de 240 de metri pătrați situat în gara din Lausanne. Această deschidere marchează începutul unei ofensive prin care retailerul vizează spațiile cu trafic intens și centrele orașelor.
”Acesta este un pas cheie în expansiunea noastră, prin care ne apropiem de centrele urbane”, au declarat reprezentanții companiei.
Magazinul a fost inaugurat la finalul lunii decembrie și pune la dispoziție o gamă sortimentală de 1.000 de SKU-uri. Deși vorbim despre o sortimentație mult mai redusă prin comparație cu unitățile convenționale, retailerul a pus accentul pe produsele to-go. Astfel, cumpărătorii pot achiziționa cafea, produse de patiserie și sucuri pentru micul dejun, dar și o serie de preparate ready-to-eat (trad. gata de mâncat). Interesant este faptul că retailerul a ales să nu-și modifice politica de preț, toate produsele fiind disponibile la același preț ca în celelalte locații.
Magazinul este deschis șapte zile din șapte, de la ora 5:30, până la miezul nopții.
Retailerul operează în Elveția 274 de unități comerciale, potrivit informațiilor publice. Aldi Elveția este parte a grupului Aldi Süd.
Sursă foto: lineaires.com.





![Cum arată cel mai mare magazin Aldi la nivel global? [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/11/aldi-xxl3-400x250.jpg)