Aldi introduce un sistem tip semafor pentru a limita numărul clienților în magazine
În contextul pandemiei, Aldi anunță că a implementat un sistem similar semafoarelor din trafic la intrarea în magazine pentru a gestiona accesul clienților, potrivit publicației The Grocer. În funcție de numărul acestora, acest sistem blochează și deblochează ușile automat.
Dacă este atins numărul maxim de clienți permis în magazin, la intrare este aprinsă lumina roșie, semn că ușile nu se mai deschid. Lumina de avertizare devine verde pe măsură ce clienții din interior termină cumpărăturile și părăsesc magazinul.
Retailerul calculează pentru fiecare locație în parte numărul maxim de clienți ținând cont de faptul că distanța între aceștia trebuie să fie de cel puțin doi metri.
Până la jumătatea acestei veri toate locațiile Aldi din Marea Britanie ar urma să fie dotate cu această tehnologie, iar sistemul „semafor” va funcția în paralel cu toate măsurile de siguranță deja implementate de retailer, precum panourile transparente de protecție la casele de marcat, indicatoarele de distanțare de pe podea, sistemele de igienizare, dozatoarele cu soluție dezinfectantă pentru clienți. Aldi menține și recomandarea ca la cumpărături să meargă un singur reprezentant al familiei.
Nu este singura decizie anunțată de retailer în contextul pandemiei. Aldi a semnat recent un parteneriat cu aplicația Deliveroo pentru livrarea rapidă a produselor de bază. Începând cu data de 18 mai, clienții pot comanda peste 150 de produse Aldi și retailerul promite că livrarea nu va dura mai mult de 30 de minute. Serviciul funcționează momentan în cadrul magazinului Aldi Daleside Road din Nottingham, dar va fi extins la alte șapte unități până la jumătatea lunii iunie.





