Afacerile dm drogerie markt, +18% în ultimul an financiar
Rețeaua de magazine dm drogerie markt a încheiat anul financiar 2016-2017 cu o cifră de afaceri de 339 de milioane de lei pe plan local, în creștere cu aproximativ 18% față de anul precedent. De asemenea, pentru prima dată în România compania a depășit pragul de rentabilitate cu un profit de 2 milioane de lei.
”Pe 30 septembrie, anul financiar 2016-2017 s-a încheiat cu o creștere suplimentară a veniturilor cheie. Primul an sub conducerea noului duo de management Ivana Martináková și Cristian Crișan continuă consolidarea cu succes a pionierului pe piața de drogherie din România. Dezvoltarea constantă include, de asemenea, investiții care au atins suma de 24 milioane lei în ultimul an financiar”, au precizat reprezentanții companiei.
În ceea ce privește evoluția la nivelul numărului de magazine, retailerul a ajuns să opereze pe plan local 91 de unități comerciale, iar pentru următorul an financiar are în plan să bifeze 13 locații noi.
Dm drogerie markt a intrat pe piața locală în 2007 și face parte din grupul dm care activează pe plan internațional în 13 țări europene și oferă, de asemenea, în China, o mică selecție a sortimentului dm prin intermediul unui magazin online.
Cifra de afaceri la nivel de grup s-a ridicat la 10,25 miliarde de euro, în anul financiar 2016/17, ceea ce reprezintă o creștere de 5,7% față de anul precedent. În întreaga Europă dm are aproape 60.000 de angajați și operează 3.464 de magazine.



