Afaceri în creștere pentru Supeco, dar și datorii dublate în ultimul an
Compania Supeco Investment a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 416 milioane de lei, aproape dublu față de nivelul raportat în urmă cu doi ani, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice.
Dacă cifra de afaceri bifează un avans important, nu același lucru se poate spune în cazul profitabilității. 2019 a fost un an cu pierderi mari pentru magazinele operate de Supeco Investment. Datele publice arată o pierdere de 8,2 milioane de lei în 2019 față de 3,2 milioane în 2018.
Conceptul Supeco are un profil de discount, iar accentul la nivel de sortimentaţie este pus pe produsele de larg consum şi cele proaspete. Primul magazin Supeco din România a fost inaugurat în septembrie 2014, la doar un an după lansarea oficială a conceptului.
Rețeaua operată de compania Supeco Investment a ajuns la finalul anului trecut la 24 de unități comerciale deschise pe teritoriul României pentru care lucrau 479 de persoane, cu aproape 100 mai multe față de 2018.