În 2018, Rewe lansează produse marcă proprie cu conținut redus de zahăr
Grupul german Rewe, ce deține lanțul de magazine Penny Market în țara noastră, urmează să lanseze, în acest an, circa 100 de produse sub marcă proprie ce vor avea un conținut redus de zahăr, scrie presa internațională.
De asemenea, retailerul a dezvăluit că toate produsele existente în portofoliul de marcă proprie vor fi disponibile și în varianta cu mai puțin zahăr, până în 2020. Planurile privind produsele private label ale grupului au ca obiectiv prevenirea bolilor precum obezitate, diabet și boli de inimă.
„Dorim să contribuim în mod semnificativ la reducerea consumului de zahăr în rândul clienților noștri", a declarat Hans-Jurgen Moog, responsabil pentru privat label la Rewe.
Inițiativa Rewe vine în întâmpinarea actualelor trenduri din retail și urmează companii din industrie precum Continente (Portugalia) sau Coop (Suedia), ce au lansat deja produse cu mai puțin zahăr.
Germanii de la Rewe au o gamă largă de produse sub marcă proprie, atât din zona de food, cât și din cea de non-food, disponibile în lume în magazinele Rewe, Penny Market și toom Baumarkt.





