Republica BIO intră în categoria de snacking prin lansarea gamei de produse Sănățele

Republica BIO, unul dintre cei mai importanți producători și comercianți de produse destinate sănătății, intră în categoria de snacking prin lansarea propriei game de gustări BIO sub brandul Sănățele. Republica BIO estimează că noua categorie de produse va genera în primul an de la lansare venituri de aproximativ 1 milion de euro. Republica BIO intră în categoria de snacking prin lansarea gamei de produse Sănățele

Cele 9 sortimente de Sănățele, disponibile în variante dulci și sărate, se bazează pe rețete simple, fără conservanți sau aditivi. Folosind maxim 7 ingrediente BIO, fiecare produs reprezintă o alternativă sănătoasă la snacks-urile convenționale. Lansarea noii game beneficiază de susținerea partenerilor de retail printre care se numără Farmacia Tei, Bebe Tei, Remedia Vert și, recent, lanțul de cafenele 5 to go.

„În ultimii doi ani alimentele sănătoase au devenit o necesitate. Românii sunt mult mai atenți la ce mănâncă. Din fericire am înțeles cu toții că, dacă alegem corect, ceea ce mâncăm ne poate face să ne simțim mai bine, să arătăm mai bine și să fim mai sănătoși. Românii vor alimente sănătoase la prețuri accesibile și exact asta reprezintă Sănățelele. Gustările constituie o nouă frontieră pentru brandul Republica BIO, iar viziunea noastră este de a aduce rețete sănătoase pentru cele mai frecvente obiceiuri de consum. În ultimii doi ani am studiat categoria și am constatat că oamenii asociază snacking-ul cu produse mai puțin sănătoase. Asta schimbăm cu Sănățelele. Snacking-ul devine nutritiv, sănătos, accesibil, cu gust excelent”, a declarat Ciprian Stancu, fondator Republica BIO.

Pe lângă ingrediente curate, dimensiunea porțiilor face parte din strategia noii game și ajută în problema consumului ridicat de sare, zahăr și grăsimi nesănătoase prezente în snacks-urile obișnuite. Prin semnarea noului parteneriat strategic cu lanțul de cafenele 5 to go, Republica BIO răspunde nevoii clienților de a include opțiuni mai sănătoase în rutina lor zilnică.

Republica BIO este un business lansat în 2014 și un brand dedicat nutriției sănătoase. Compania deține în prezent un portofoliu în permanentă expansiune de superalimente, suplimente și alimente, realizate din ingrediente cu valori nutritive ridicate, neiradiate, de proveniență non-China. Activitatea companiei este supervizată și certificată de Austria BIO Garanție. Cu 5 fabrici partenere în Europa, 2 depozite logistice în București și echipe dedicate pentru distribuție, Republica BIO deservește peste 400 de locații partenere și generează în 2021 o cifră de afaceri de 2 milioane de euro. 

 

Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Cu vânzări de peste opt milioane de lei, impulsionate de interesul tot mai mare al consumatorilor pentru un stil de viață cât mai sănătos,...
Produsele bio și trecerea de la trend la fenomen în consum
Produsele bio și trecerea de la trend la fenomen în consum
Compoziția 100% naturală și implicit absența conservanților sunt motivațiile care îi determină pe tot mai mulți consumatori români să...
Republica BIO: 2020, primul an cu profit și vânzări de 6,4 mil. lei
Republica BIO: 2020, primul an cu profit și vânzări de 6,4 mil. lei
Republica BIO, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor BIO și naturale din România, a înregistrat în 2020 dublarea cifrei de...
Radiografia unui fenomen care convertește consumatorii la un nou stil de viață
Radiografia unui fenomen care convertește consumatorii la un nou stil de viață
Dacă în urmă cu câțiva ani termenul „bio” era cunoscut doar de către o anumită categorie de consumatori, în prezent acesta se bucură de...