FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny încheie 2022 cu o rețea de 336 magazine. 13 locații inaugurate doar în decembrie

Penny încheie 2022 cu o rețea de 336 magazine. 13 locații inaugurate doar în decembrie

Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a 13 noi magazine în luna decembrie și un total de 36 de magazine în anul 2022. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr de 336 de magazine la nivel național. Este primul an în care discounterul inaugurează peste 30 de filiale în întreaga țară.

„2022 are toate șansele să fie încă un an de creștere double digit pentru Penny România, un avans susținut atât din expansiune, cât și din extinderea bazei de clienți. Investițiile strategice în produsele din surse locale și modelul de smart shopping implentat de retailer sunt factorii cheie în dezvoltarea businessului la nivel local. În materie de logistică, anul viitor va fi extins depozitul din Bacău și va fi deschis și cel de-al cincilea depozit lângă București, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România pentru Progresiv.

  • Magazinul Penny din Copșa Mică, județul Sibiu, de pe Șoseaua Sibiului, nr. 26, are o suprafață de vânzare de 857.75 mp. Acesta dispune de 80 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Plopeni, județul Prahova, de pe Str. Independenței, nr. 20, are o suprafață de vânzare de 860.75 mp. Acesta dispune de 66 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Șomcuța Mare, județul Maramureș, de pe Str. Republicii, nr. 42, are o suprafață de vânzare de 857.32 mp. Acesta dispune de 57 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Budești, județul Călărași, de pe Str. Gării, nr. 2, are o suprafață de vânzare de 859.30 mp. Acesta dispune de 71 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Valea Lupului, județul Iași, de pe Str. Cuza Vodă, nr. 36-38, are o suprafață de vânzare de 851.39 mp. Acesta dispune de 70 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Ghermănești, județul Ilfov, de pe Șoseaua Ghermănești, nr. 56, are o suprafață de vânzare de 850.30 mp. Acesta dispune de 48 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny Crâng (Buzău 5), județul Buzău, de pe Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 49, are o suprafață de vânzare de 898 mp. Acesta nu dispune de locuri de parcare.
  • Magazinul Penny din Livada, județul Satu Mare, de pe Str. Viitorului, nr. 14E, are o suprafață de vânzare de 846.62 mp. Acesta dispune de 56 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Crasna, județul Sălaj, nr. 1418-1418A, are o suprafață de vânzare de 847.70 mp. Acesta dispune de 72 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Podul Iloaiei, județul Iași, de pe Șoseaua Națională, nr. 11, are o suprafață de vânzare de 954.98 mp. Acesta dispune de 90 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din București, de pe str. Liviu Rebreanu, nr. 30F, are o suprafață de vânzare de 721.10 mp. Acesta dispune de 10 de locuri de parcare neexclusive.
  • Magazinul Penny din Vidra, județul Ilfov, de pe Str. Principala, nr. 91, are o suprafață de vânzare de 860.51 mp. Acesta dispune de 71 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
  • Magazinul Penny din Șag, str. a-XI-a, nr. 62C, județul Timiș, FN, are o suprafață de vânzare de 860.10 mp. Acesta dispune de 69 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, PENNY a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj. 


Citește și Penny: Peste 85% din cifra totală de afaceri provine de la furnizorii locali


Toate magazinele nou deschise Penny sunt certificate BREEAM In-Use (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) ceea ce confirmă atenția deosebită pe care compania o acordă principiilor de sustenabilitate și alinierea cu legislația europeană și cerințele la nivel global.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 336 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content