Penny inaugurează încă două locații și ajunge la o rețea de 319 magazine
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în localitatea Valea Călugărească, județul Prahova, și în orașul Ovidiu, județul Constanța. Astfel, retailerul atinge un număr de 319 unități comerciale la nivel național.
Magazinul Penny din Valea Călugărească, de pe Str. Mihai Viteazu, nr 278, are o suprafață de vânzare de 860,51 mp. Acesta dispune de 76 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul din orașul Ovidiu, de pe Str. Națională, nr 178A, are o suprafață de vânzare de 914,13 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 81 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
„Clienții care vor vizita magazinele din Valea Călugărească și Ovidiu se vor bucura de un design modern și accesibil, care reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România. Aceasta se concentrează, printre altele, pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO”, declară reprezentanții retailerului.
În 2020, Penny și-a asumat obiectivul TripluRO, prin care își propune ca, până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în țara noastră. 100% din produsele de carne proaspătă de vită, pui și porc vândute în magazinele Penny sunt 3RO.
Citește și: Cum vrea Penny să impulsioneze producția de alimente la nivel local
„În ceea ce privește sesiunea de cumpărături, noul Penny înseamnă o zonă extinsă pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibilă a promoțiilor și a principalelor categorii de alimente, precum și o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viață alert și mereu în mișcare”, adaugă reprezentanții companiei.
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, compania își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.
Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.