Virunga Deciu, noul Sales Director al HEINEKEN România
HEINEKEN România are un nou Sales Director, precum și o structură nouă a departamentului de Vânzări, gândită să susțină cât mai eficient obiectivele de business ale companiei. Virunga Deciu a preluat, recent, rolul de Sales Director și va coordona departamentul de vânzări al HEINEKEN România, având în subordine cinci echipe: Modern Trade, Sales & Distributor Management, Trade Marketing, Commercial Investments și Commercial Intelligence.
Noua structură a echipei de vânzări, implementată din luna august a acestui an, are ca scop maximizarea impactului la nivel de canal comercial, concentrarea eforturilor pentru deservirea acestuia, și reducerea complexității consecvente în livrarea planurilor comune.
Profesionist cu experiență în domeniul FMCG, Virunga Deciu este alături de HEINEKEN România de peste 15 ani, ocupând diverse roluri în echipa de Vânzări, precum Traditional Trade Development Manager și National Trade Marketing Manager. Începând cu martie 2021, Virunga a preluat rolul de General Manager al Stockday, platforma de comerț online B2B, deținută de HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, care se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și care asigură distribuția produselor din portofoliile celor două companii.
Din rolul de Sales Director, Virunga Deciu va coordona eforturile echipei de a consolida poziția HEINEKEN România pe piață, într-un mod sustenabil, dezvoltând parteneriate solide și strategii câștigătoare pentru clienții companiei.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, compania este prezentă în peste 70 de țări.
În România, compania oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale (Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc). Angajamentul producătorului față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile sale: peste 1.100 de angajați, peste 70% din ingrediente provin de la furnizori locali.