TerraBisco S.A. are un nou General Manager
De la începutul acestui an, Adriana Dereli a preluat funcţia de General Manager al companiei TerraBisco S.A.. Adriana îi succede în această poziţie lui Liviu Sfrija, care a decis să se retragă din companie.
Adriana are o experienţă de peste 15 ani în domeniul FMCG, ocupând anterior funcţia de National Sales Manager în cadrul aceleiaşi companii timp de doi ani. Înainte de a se alătura companiei TerraBisco S.A., aceasta a mai lucrat în cadrul Henkel, unde a deținut funcția de Key Account Manager. Adriana Dereli este absolventă a Academiei de Studii Economice din București.
TerraBisco S.A. este o companie înfiinţată în anul 2013, care activează în mai multe sectoare ale pieţei bunurilor de larg consum, în industria alimentară. Compania comercializează produse pe toate segmentele importante (ca format şi preţ), oferind atât produse economice, cât şi produse cu valoare adaugată.
Principalele mărci comercializate şi distribuite de TerraBisco sunt: Grand Papa (marcă premium de covrigei şi biscuiţi săraţi), Poieni (marcă premium de biscuiţi dulci, cu o tradiţie de peste 40 de ani pe piaţa românească), Gustare Nevinovată (una dintre primele mărci româneşti de crackers fermentaţi premium de acest tip şi singura marcă ce propune consumatorilor un nou concept de prăjitură sub forma unei tablete cu fibre glazurată), 100 calorii de fericire (concept unic de biscuiţi-sandwich dulci care, prin denumirea mărcii, oferă gustări dulci în porţii atent măsurate, de câte 100 de calorii), CHIPSCUIT (marcă ce deschide un nou segment pe piaţa de snacking sărat din România, prin combinaţia dintre chips şi biscuiţi) şi alte produse sub brandul Vel Pitar (muffins, prăjituri, rulade, covrigi şi biscuiţi dulci).
Potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul de Finanțe, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 15.741.220 (circa 3,6 milioane de euro) în 2013.





