Schimbări multiple în echipa de Senior Management Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC România, parte din grupul Coca-Cola HBC AG, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai produselor The Coca-Cola Company, anunţă doi noi membri în echipa de Senior Management. Astfel, Mihaela Hoffman preia poziția de Marketing Manager, în timp ce Răzvan Botezatu a fost numit Commercial Excellence Manager. Schimbarea la nivel de conducere a companiei face parte dintr-un proces mai amplu, de tranziţie către un nou model organizaţional, aliniat cu cel al grupului din care Coca-Cola HBC România face parte. Schimbări multiple în echipa de Senior Management Coca-Cola HBC România

Mihaela Hoffman (39 de ani) a deținut anterior funcţia de Trade Marketing Manager. Ea s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC România în 2011, în rolul de Consumer Activation Manager. Doi ani mai târziu, în iunie 2013, a fost promovată pe rolul de Marketing Manager Beverages, făcând apoi tranziţia către Trade Marketing Manager în aprilie 2014. Înainte de a se alătura Coca-Cola HBC România, Mihaela a deţinut diferite poziţii de management în echipa de marketing L’Oreal. Mihaela a absolvit Academia de Studii Economice.

Poziția de Marketing Manager fusese deținută de Natalia Stroe (40 de ani) care a preluat funcția de Regional Sales Manager pentru Bucureşti şi Regiunea Centrală. Natalia va coordona o echipă de 150 de oameni de vânzări şi îi va raporta lui Dan Timotin, Country Sales Manager.

Una dintre noutăţile pe care le presupune adoptarea noului model este introducerea echipei Commercial Excellence, al cărei scop este accelerarea creșterii veniturilor, stabilirea politicilor comerciale şi transformarea în acţiuni a ideilor care vor susţine o creştere mai rapidă a diverselor categorii de produse.

Echipa va fi condusă de Răzvan Botezatu (42 de ani) care ocupa anterior poziţia de Sales Manager pentru Regiunea Bucureşti şi Centru. El s-a alăturat echipei Coca-Cola HBC în 2012, având funcţia de National KA Manager, după o carieră de 16 ani în industria IT, din care 11 au fost în cadrul Xerox România. A absolvit Universitatea Ovidius din Constanţa în 1997 şi deţine un MBA în Marketing, acordat de Central European University.

Cei doi noi membri ai echipei de Senior Management Coca-Cola HBC vor raporta direct Directorului General, Jaak Mikkel.

În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company pe piața locală.

Potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe, Coca-Cola HBC România a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de circa 1,8 miliarde de lei. În 2015, volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România a înregistrat un avans de 11% în 2015 cu performanțe constante la nivelului întregului portofoliu de produse, aceasta fiind a doua cea mai mare creștere înregistrată la nivelul grupului, după Ucraina.

Iuliana Nedelcu_Marketing Senior Director_Coca Cola South Eastern Europe. Promovare la nivel regional in cadrul Coca-Cola Company. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Schimbări în echipa de marketing a Coca-Cola Company
Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunță două schimbări în organizația locală, cu impact și la nivel regional....
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...