Răzvan Roşculeţ, noul director de vânzări al FM Logistic
Răzvan Roşculeţ a preluat, de la sfârşitul lunii trecute, funcția de director de vânzări al FM Logistic România, având că principal obiectiv creșterea cifrei de afaceri prin consolidarea relației cu actualii parteneri, dar și prin extinderea portofoliului de clienți ai companiei.
În vârstă de 36 de ani, Răzvan este absolvent al Facultății de Electronică și Telecomunicații (1998 - 2003) și deține o diplomă de master în Marketing.
Noul manager de vânzări al FM Logistic are o experiență de 11 ani în vânzările B2B în cadrul unor companii precum Orange România unde a lucrat timp de 7 ani și în Telekom România.
Compania FM Logistic, o afacere de familie înființată în 1967 în Franța, unul dintre cei mai importantu jucători logistici internaționali, este prezentă în România din anul 2003 și oferă soluții logistice personalizate pentru optimizarea operațiunilor din cadrul lanțului de aprovizionare.
FM Logistic a înregistrat în România o cifră de afaceri de 23,5 milioane euro în ultimul an fiscal (aprilie 2014 - martie 2015). Compania are 450 de angajați în România și operează trei platforme logistice - în Timiș, București și Dâmbovița cu 55.000 metri pătraţi suprafața de stocare și 2 terminale logistice de cross-docking situate în Cluj și Bacău.





