Onno Rombouts predă ștafeta după 6 ani la conducerea Heineken România

Începând cu data de 1 octombrie, Dan Robinson va prelua funcția de Managing Director în cadrul Heineken România, al doilea cel mai mare jucător pe piața locală a berii. Acesta îl înlocuiește la conducerea companiei pe Onno Rombouts, care predă ștafeta după șase ani. În prezent, Dan Robinson ocupă funcția de Managing Director Europe Export and Global Duty free, în cadrul Heineken. Onno Rombouts predă ștafeta după 6 ani la conducerea Heineken România

Onno Rombouts conduce echipa Heineken din România din anul 2012 și în cei 6 ani de mandat managerul a crescut sustenabil businessul local în contextul unei piețe a berii plină de provocări.

În perioada mandatului său Onno a derulat o amplă agendă de inovații, a asigurat creșterea de două cifre a mărcii Heineken pentru 5 ani consecutiv, a pus bazele și a dezvoltat categoria de cidru pe piața din România și a transformat Neumarkt în cel mai mare brand de pe piață din punctul de vedere al numărului de tranzacții realizate de consumatori, potrivit informațiilor oferite de reprezentanții companiei.  În plus, timp de 6 ani, Onno a menținut Heineken România în poziția de cel mai profitabil business de pe piața de bere din România.

Heineken a raportat pentru 2017 un profit net de 130 de milioane de lei, în scădere cu circa 20% față de anul precedent, în timp ce afacerile s-au ridicat la 1,16 miliarde de lei, marcând un declin de 4% prin comparație cu anul 2016, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.

Grupul olandez Heineken deține patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanța și Târgu Mureș. Heineken este al doilea mare jucător pe piața locală a berii după cifra de afaceri și deține în portofoliu branduri precum Heineken, Silva, Golden Brau, Neumarkt, dar și mărcile de cidru Strongbow și Cidru Mândru.

 

Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
strongbow
HEINEKEN a renunțat la importul Strongbow din Bulgaria și produce brandul la Miercurea Ciuc
HEINEKEN, al doilea cel mai important producător de bere din România, a început să producă brandul de cidru Strongbow în fabrica de la...
 Schimbare la conducerea HEINEKEN România
Schimbare la conducerea HEINEKEN România
După un mandat de cinci ani, Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România, va prelua un nou rol în cadrul Grupului HEINEKEN, care va fi...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
Dan Robinson revine la conducerea Asociației Berarii României
Dan Robinson revine la conducerea Asociației Berarii României
Membrii Asociației Berarii României l-au reales în funcția de Președinte pe Dan Robinson, Managing Director al HEINEKEN România. Începând cu...
Onno Rombouts predă ștafeta după 6 ani la conducerea Heineken România
Onno Rombouts predă ștafeta după 6 ani la conducerea Heineken România
Începând cu data de 1 octombrie, Dan Robinson va prelua funcția de Managing Director în cadrul Heineken România, al doilea cel mai mare jucător...