O nouă conducere pentru British American Tobacco România
British Amercian Tobacco l-a desemnat pe Ram Addanki la conducerea operațiunilor din cadrul regiunii Europa Centrală și de Sud, managerul fiind locat în București. Aria Europa Centrală și de Sud include opt țări care raportează României de la sfârșitul anului 2017: Bulgaria, Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia-Herțegovina, Muntenegru, Slovenia și Croația, precum și Kosovo.
Ram Addanki s-a alăturat companiei British American Tobacco în anul 1994. De atunci a îndeplinit responsabilități în mai multe regiuni ale lumii, dobândind o perspectivă globală asupra companiei. Înainte să se alăture British American Tobacco România, Ram Addanki a condus filialele BAT din Croația, Slovenia și Bosnia-Herțegovina, acum parte a Ariei Europa Centrală și de Sud.
„Suntem foarte entuziasmați de perioada pe care o traversăm, în care British American Tobacco transformă industria tutunului. Este un privilegiu pentru mine să trăiesc această transformare în România, o țară extrem de importantă pentru British American Tobacco, în care, datorită încrederii în mărcile noastre, produsele noastre sunt preferate de unul din doi consumatori români. British American Tobacco și România vor continua să crească împreună, cu noi investiții pentru fabrica noastră de la Ploiești și cu lansarea produselor de nouă generație”, spune Ram Addanki.
De-a lungul timpului Ram a ocupat și funcțiile de Director Financiar în Turcia, Manager de Audit al Ariei în Moscova, Director de Finanțe în Marea Britanie și în Irlanda și Director Financiar Regional în Europa și Republica Cehă. Noul director al Ariei Europa Centrală și de Sud și-a început cariera în cadrul British American Tobacco acum 24 de ani în cadrul VST – companie asociată BAT în India.
British American Tobacco este cel mai mare jucător de pe piața tutunului din România, cu o cotă de piață de 55%. Potrivit celor mai recente raportări, în 2016, BAT România a realizat afaceri de 8,1 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior, iar profitul companiei a fost anul trecut de peste 672 de milioane de lei, tot în creștere cu aproximativ 55% față de anul 2015.