BAT numește o româncă la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul

British American Tobacco (BAT) o numește pe Alina Câmpanu la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul pentru regiunea Europa Centrală și de Sud. Din această poziție, aceasta va conduce strategia de brand, portofoliul și platformele de marketing pentru brandul glo în România și Ucraina. BAT numește o româncă la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul

Alina Câmpanu face parte, de asemenea, din echipa de conducere extinsă a Ariei Europa Centrală și de Sud a BAT, care coordonează de la București operațiunile din România și alte 6 piețe din această zonă - Ucraina, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovacia și Moldova.

Noul senior manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul lucrează în cadrul BAT din 2009 și s-a întors recent în România după ce a coordonat activitățile de brand ale sucursalei BAT din Marea Britanie și Irlanda de Nord.

„A ocupat roluri de coordonare ale mărcilor premium din portofoliul companiei și a fost un pionier care a experimentat noi strategii de marketing pentru categoriile de produse aflate în creștere”, potrivit anunțului făcut de companie.

Din noul său rol, Alina Câmpanu va fi responsabilă pentru continuarea obiectivului BAT de a oferi consumatorilor noi produse care pot înlocui țigaretele clasice.

„Sunt mândră că m-am întors în România și, de asemenea, sunt foarte entuziasmată de oportunitatea unică de a consolida prezența glo și de a contribui la creșterea acestei noi categorii prin dezvoltarea și extinderea inițiativelor noastre de marketing pe noi canale”, declară Alina Câmpanu, Senior Manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul British American Tobacco.

glo este cel mai nou produs care încălzește tutunul al companiei British American Tobacco și circa 200.000 de români dețin deja un dispozitiv glo. 

British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori în economia României și cel de-al doilea cel mai mare contribuitor la bugetul de stat, cu peste 1,8 miliarde de euro plătite anual ca taxe și accize. Investiția BAT în fabrica sa de la Ploiești a depășit pragul de 500 de milioane de euro, din 1996 până în prezent. Compania angajează peste 3.000 de oameni și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de aprovizionare și distribuție.

British American Tobacco face parte dintre cele mai mari companii globale din industria bunurilor de larg consum, oferind produse din tutun și nicotină pentru milioane de consumatori din întreaga lume. Compania are peste 55.000 de angajați, este lider de piață în peste 50 de țări și deține fabrici în 43 de piețe.

Exporturile României de produse din tutun au crescut în 2022 cu peste 140 mil. euro
Exporturile României de produse din tutun au crescut în 2022 cu peste 140 mil. euro
Valoarea totală a exporturilor de produse din tutun prelucrat, precum țigarete și consumabile pentru produse din tutun încălzit, a fost de 1,48...
Cu investiții de peste 500 mil. euro, fabrica BAT din Ploiești exportă 60% din producție
Cu investiții de peste 500 mil. euro, fabrica BAT din Ploiești exportă 60% din producție
BAT, cel mai mare jucător de pe piața tutunului din România, a generat un impact de peste 125 de miliarde de euro în economie în primii 25 de...
BAT, contribuție de 11 mld. lei la bugetul de stat în 2021
BAT, contribuție de 11 mld. lei la bugetul de stat în 2021
BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al României în 2021, cu o contribuție totală de circa 11 miliarde de lei (2,2 miliarde de...
British American Tobacco are un nou director comercial pentru România
British American Tobacco are un nou director comercial pentru România
British American Tobacco (BAT) l-a numit pe Sorin Preda în funcția de Director Comercial pentru România și Republica Moldova, acesta devenind...