Gemma Webb pleacă de la conducerea BAT România, după 6 ani
Începând cu 1 ianuarie 2018, Directorul General al British American Tobacco România, Gemma Webb, va prelua poziția de Director General al British American Tobacco Regatul Unit & Irlanda și responsabilitățile pentru Europa de Vest în domeniul produselor de nouă generație.
Gemma s-a alăturat BAT în 2001 și, înainte de a veni în România în 2012, a ocupat o serie de funcții executive la nivel global.
„În cei 6 ani în care am coordonat activitățile British American Tobacco în România am fost martora unor schimbări pozitive pentru companie și pentru România. În timpul mandatului meu, echipa din România aproape s-a dublat și a ajuns astfel la aproximativ 2.500 de oameni care, fără excepții, au avut rezultate uimitoare. Datorită tuturor acestor perfomanțe individuale și de echipă compania este astăzi lider în România, cu o cotă de piață de peste 55% ”, a spus Gemma Webb.
Mai mult, România devine, în urma unor schimbări organizaționale, lider strategic în cadrul British American Tobacco pentru opt țări din sudul și sud-estul Europei și pentru Kosovo. În urma deciziei, operațiunile BAT din Bulgaria, Serbia, Albania, Macedonia, Kosovo, Bosnia-Herțegovina, Muntenegru, Slovenia și Croația vor fi coordonate din România.
Richard Widmann, noul Director Regional al British American Tobacco, va gestiona din București toate operațiunile ariei nou create. Cu o experiență de 15 ani în cadrul companiei, Richard Widmann a trecut de la poziția de Director Comercial în Malaezia și America la cea de Director de Marketing în Africa de Sud, iar în ultimii 4 ani a îndeplinit rolul de Director General al regiunii Europa Centrală și de Est a British American Tobacco.
Fabrica British American Tobacco de la Ploiești este, în momentul de față, a doua cea mai importantă fabrică a grupului din Europa, și una dintre cele mai tehnologizate și mai bine dezvoltate unități de producție la nivel global. Prezentă pe piața locală încă din 1996, BAT este reprezentată de trei divizii: Trading, Operational şi Shared Services. În România, BAT este cel mai mare jucător pe piața produselor din tutun, principalul său brand fiind Kent. În 2016, BAT România a realizat afaceri de 8,1 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior, iar profitul companiei a fost anul trecut de peste 672 de milioane de lei, tot în creștere cu aproximativ 55% față de anul 2015.