Interstar Chim își dezvoltă echipa comercială
Simona Dumitrașcu se alătură echipei Interstar Chim România în rolul de Senior Trade Marketing & Commercial Excellence Manager. Simona vine cu o experiență de peste 15 ani în piața de FMCG, având o dublă specializare, atât în dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări cât și a celor de trade marketing.
În ultimii cinci ani, Simona a condus echipa de trade marketing și apoi echipa de modern trade în cadrul Reckitt România, divizia Hygiene-Home, contribuind direct la dezvoltarea a șase categorii de produse, lansarea cu succes de noi game și la consolidarea cotelor de piață.
„Simona Dumitrașcu are o experiență extinsă în identificarea și adresarea oportunităților comerciale la nivelul fiecărui canal. Obiectivul care sta la baza noului rol este creșterea atât a companiei, cât și a categoriilor în care aceasta activează, susținută de inițierea de noi direcții și proiecte, adaptate contextului și standardelor pieței locale”, declară reprezentații Interstar Chim.
Citește și: Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
Încă de la finalul anului trecut, Interstar Chim a trecut prin mai multe modificări la nivelul structurii administrative. În luna decembrie, Konstantinos Dontas a fost numit Director General, portofoliu ocupat până la acea dată de către Panagiotis Simitzis. Acesta din urmă s-a aflat la conducerea companiei timp de doi ani.
Iar din luna februarie a acestui an, Andreas Stathopoulos este Country Sales & Trade Marketing Manager al Interstar Chim. Andreas Stathopoulos a devenit astfel membru al echipei de conducere Interstar Chim, raportând directorului general Konstantinos Dontas. Înainte de numirea sa, Andreas Stathopoulos a fost Wholesales Sales Manager în echipa Coca-Cola HBC Grecia, principala companie de băuturi de pe piața din Grecia, fiind responsabil de elaborarea și implementarea strategiei comerciale într-o piață fragmentată.
Interstar Chim este o companie antreprenorială, un business de familie înființat în 1996 care, din 2005, face parte din Grupul Eureka, grup fondat în Cipru în urmă cu 60 de ani. În România, compania este activă pe piața produselor de curățare și îngrijire a casei și pe piața produselor de îngrijire personală, între brandurile din portofoliu fiind Igienol, Aroxol, Rivex, Vileda, Evrika și Lactacyd. Compania deține atât operațiuni de producție, cât și de import și distribuție.



