FrieslandCampina va începe 2018 cu un nou CEO
Compania olandeză de lactate FrieslandCampina va începe anul următor cu schimbări majore la nivel de management, Roelof Joosten, actualul CEO al companiei, urmând să fie înlocuit de Hein Schumacher.
În CV-ul lui Schumacher, care în prezent este directorul financiar al companiei, se mai regăsesc poziții de management în companii ca Heinz (în Olanda, Statele Unite ale Americii, Regatul Unit și China - n.red.), Ahold (în Asia și America Centrală - n.red.) și Unilever.
„FrieslandCampina este una dintre cele mai mari companii de lactate din lume, iar ocazia de a conduce această minunată companie și de a o ghida în etapa următoare reprezintă un privilegiu pentru mine”, a declarat Hein Schumacher.
Actualul director executiv al companiei, Roelof Joosten, ocupă această funcție din iunie 2015. Joosten și-a început activitatea în compania producătoare de lactate începând cu 2004, fiind numit COO al FrieslandCampina Ingredients în 2012.
Frans Keurentjes, președintele consiliului de supraveghere al companiei, a declarat: „Experiența și viziunea lui Schumacher vor consolida în continuare compania noastră, atât din punct de vedere operațional, cât și din punct de vedere comercial (…)".
În prima jumătate a anului, afacerile olandezilor de la FrieslandCampina, producătorul Napolact, au urcat la nivel de grup cu 11%, până la șase miliarde de euro, în timp ce profitul a afișat o creștere de doar 1% în intervalul menționat, până la 162 de milioane de euro.
FrieslandCampina România S.A. face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina și are în portofoliul local brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots, prin intermediul cărora activează pe șase categorii: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.



