Fostul CEO Western Union intră în echipa Waterdrop

Hikmet Ersek, fostul președinte al multinaționalei Western Union, se alătură brandului Waterdrop, în funcția de consilier special al CEO-ului companiei și, totodată, ca membru al consiliului consultativ. Fostul CEO Western Union intră în echipa Waterdrop

Hikmet Ersek are peste 35 de ani de experiență în industria financiară și tehnologică. Este cunoscut la nivel global pentru mandatul său de succes în funcția de CEO al Western Union, unde a condus transformarea digitală a companiei de plăți și extinderea acesteia la nivel mondial. Ersek, cu sediul central în Colorado, SUA, servește și ca membru al consiliului de administrație și consilier pentru companii publice și private.

„Sunt încântat să mă alătur brandului Waterdrop în funcție de consilier special și ca membru al consiliului consultativ. M-au impresionat de la bun început produsele inovatoare de hidratare ale companiei și angajamentul lor de a crea un mediu mai sănătos și mai durabil. Aștept cu nerăbdare să sprijin echipa pentru a-și accelera dezvoltarea la nivel internațional și pentru a-și stabili poziția de lider global în hidratare, deoarece este un brand apreciat de către consumatorii în întreaga lume”, declară Hikmet Ersek.

Prezentă în Europa, CEE, Singapore și recent pe piața din SUA, compania se va lansa în mai multe regiuni ale lumii în lunile următoare.

Recent, compania austriacă a anunțat alăturarea în echipă a jucătorului de tenis Novak Djokovic, ca investitor și ambasador al brandului.

După șase ani pe piață, compania a crescut la peste două milioane de clienți online. În prezent, Waterdrop are peste 300 de angajați, este listată în peste 20.000 de puncte de vânzare și operează în peste 40 de magazine din Europa, SUA și Singapore. Waterdrop este un brand fondat de Martin Donald Murray și Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Compania este prezentă și pe piața din România, unde în primele luni de la intrare a raportat peste 2.000 de comenzi.

Studiu Waterdrop: 51% dintre români nu consideră apa de la robinet o sursă sigură de hidratare
Studiu Waterdrop: 51% dintre români nu consideră apa de la robinet o sursă sigură de hidratare
Jumătate dintre consumatorii români crede că apa de la robinet nu este o sursă sigură de hidratare, arată un studiu desfășurat de Waterdrop...
Waterdrop lansează colecția Microlyte Berry
Waterdrop lansează colecția Microlyte Berry
Waterdrop, compania dedicată eliminării zahărului din băuturi și promovării unui stil de viață sănătos și sustenabil, lansează o nouă...
Românii, pe locul 3 în Europa de Est în ceea ce privește consumul de apă la PET
Românii, pe locul 3 în Europa de Est în ceea ce privește consumul de apă la PET
Majoritatea consumatorilor din cinci țări din Europa Centrală și de Est consumă aproximativ un litru de apă pe zi, în timp ce 45,1% dintre...
Waterdrop își extinde portofoliul cu noi arome
Waterdrop își extinde portofoliul cu noi arome
Waterdrop anunță lansare noii game Ice Tea Microdrinks, alături de o colecție în ediție limitată de recipiente sustenabile. Noile arome Ice...
Novak Djokovic intră în acționariatul Waterdrop
Novak Djokovic intră în acționariatul Waterdrop
Jucătorul de tenis Novak Djokovic intră în acționariatul waterdrop, cu o investiție de șapte cifre. Waterdrop este un startup care își...
Waterdrop România își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale
Waterdrop România își extinde gama de băuturi din ingrediente naturale
Waterdrop, producătorul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală și...