Fost manager Philip Morris, numit la conducerea Nielsen România
Iuri Constantinov a preluat din această lună conducerea Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din segmentul de retail audit la nivel local.
Managerul revine în România după aproximativ 12 ani petrecuți pe piețele din Ucraina, Rusia și Bulgaria. În acest timp a ocupat diferite funcții de conducere în cercetare de piață și marketing management la producătorul de țigarete Philip Morris International. Iuri Constantinov și-a început cariera în România în 1998 la Mercury Research, lucrând apoi ca Field Manager la Nielsen. În perioada 2000-2003 managerul a lucrat în departamentul de marketing al Kraft Foods România (acum Mondelez). Iuri Constantinov este absolvent al facultatii de Studii Economice in Limbi Straine pe specializarea Gestiunea Afacerilor din cadrul ASE București.
Noul Managing Director al Nielsen România îl succede în funcție pe Nicholas Andreades care a condus compania în ultimii cinci ani, de la momentul integrării firmei de cercetare MEMRB, preluate de către Nielsen la începutul lui 2011. După finalizarea mandatului din România, Andreades se va întoarce în Cipru, țara sa de origine. Nielsen România a raportat pe 2014 o cifră de afaceri de aproape 32 mil. lei (aprox. 7,2 mil. euro), cu 214 angajați.





![[P] Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/12/nielsen-25-ani-400x250.jpg)