Edenred lansează campania de educare a angajaţilor ”Hai la 1 la masă!”
Edenred, companie care emite tichete de masă la nivel mondial și în România, a lansat campania de conştientizare şi educare a angajaţilor din România ”Hai la 1 la masă!”. Prin această campanie pilot, Edenred încearcă să sprijire angajaţii să adopte un stil de nutriţie mai sănătos, începând prin a lua prânzul la ore fixe. Astfel, campania ”Hai la 1 la masă!” își propune, prin educare, să contribuie la crearea unei culturi a pauzei de masă în afara spațiului de lucru.
”Obiceiurile alimentare sunt adânc înrădăcinate, iar pentru a le schimba este nevoie de o abordare pas cu pas. Campania Hai la 1 la masă! propune un îndemn simplu, care sprijină persoanele să facă alegeri mai bune pentru sănătatea lor. Sperăm ca publicul nostru să facă primul pas în comunitățile de lucru, împreună cu colegii, pentru a crea o schimbare durabilă și o reală cultură a pauzei de masă în România”, a declarat Andra Samson, Public & Corporate Affairs Director, Edenred România.
Campania Hai la 1 la masă! se bazează pe concluziile studiului efectuat pentru Edenred România de către compania de cercetare de piață GfK, privind obiceiurile alimentare ale angajaților români. Cercetarea națională a arătat că aceștia sunt preocupați de o alimentație sănătoasă. Cu toate acestea nu reușesc să adopte un stil de viață sănătos în rutina zilnică, iar mâncarea de tip fast-food este soluția la care mulți apelează pentru că nu au timp să gătească sau să iasă la masa de prânz.
În ceea ce priveşte prețul mediu perceput ca fiind rezonabil pentru masa de prânz, conform studiului, acesta este de 13 lei într-un fast-food (echivalentul a 1,4 tichete de masă), 17 lei în cazul mâncării livrate (1,8 tichete de masă) și de 27 de lei (2,9 tichete) pentru un prânz la restaurant. Din același studiu reiese faptul că 62% dintre angajații români alocă mai puțin de 30 de minute prânzului, mâncând în grabă, în incinta locului de muncă. Totuși majoritatea celor intervievați consideră pauza de prânz acel moment al zilei în care își încarcă bateriile alături de colegi, prieteni sau familie, fiind o ocazie bună de a lua o pauză de relaxare. Mai multe detalii despre rezultatele studiului privind obiceiurile alimentare ale românilor în timpul prânzului realizat de GfK la cererea Edenred puteţi regăsi aici.
Programul pilot se va desfășura în București începând cu luna mai și va cuprinde acțiuni de informare directă ce vizează angajați și vizitatori din clădiri de birouri, din zone de business, precum și interacțiune în mediul online prin website-ul campaniei, www.haila1lamasa.ro și pagina de Facebook dedicată, unde publicul se poate informa și participa la concursuri speciale. Reprezentanții Edenred vor interacționa direct cu angajații și vizitatorii din 3 zone de centre de birouri din București, în care lucrează peste 9000 de oameni, pentru a-i încuraja să-și ia pauza de prânz.
Grupul Edenred emite deja carduri de masă în 18 țări din Europa, America Latină și Asia. Pe lângă cardurile de masă, Edenred emite și alte tipuri de carduri de beneficii în 37 de țări.





