După 17 ani, Andreea Mihai pleacă de la Carrefour

După 17 ani în poziția de Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing al retailerului Carrefour, Andreea Mihai pleacă din companie, conducerea departamentului de marketing urmând să fie preluată de Cătălin Samara, managerul care deține în prezent poziția de Director Operațional.

Andreea Mihai face parte din echipa Carrefour din anul 2000, cu zece luni înainte de deschiderea primului magazin Carrefour în România. De altfel, la 25 de ani, Andreea Mihai devenea cel mai tânăr Director de Marketing al grupului francez, pe o piață nouă, care descoperea mecanismele comerțului modern. Înainte de a se alătura Carrefour, Andreea a lucrat ca asistent, apoi ca Brand Manager şi Director Comercial şi de Marketing pentru o companie care comercializa pe piaţa autohtonă mărci precum Versace, Escada și Dolce & Gabana. După 17 ani, Andreea Mihai pleacă de la Carrefour

Andreea este absolventă a Universității Bordeaux din Franţa, de unde în 1996 a obţinut două diplome - cea de limba franceză şi cea de administraţie economică şi socială. Şi-a continuat apoi studiile în România, unde în 1998 a absolvit Facultatea de Administrare a Afacerilor, în cadrul ASE, iar în 2005 a terminat programul de Executive MBA INDE al ASE.

Carrefour deține în România 307 magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 222 supermarketuri (206 magazine Market si 16 magazine Express Orange), 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin online. Retailerul a încheiat anul financiar 2016 cu o cifră de afaceri de 1,86 miliarde de euro, în creștere cu 8,47% față de anul precedent, rezultat care îl plasează pe poziția a doua în topul retailerilor internaționali, după Kaufland.

Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și rețelele de magazine BM...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
 Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024....
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe....
Carrefour România anunță noua conducere a departamentelor de Property și Expansiune
Carrefour România anunță noua conducere a departamentelor de Property și Expansiune
Carrefour România își consolidează echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv...