Dacia Plant are un nou Director General

Dacia Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători din piața locală a suplimentelor nutritive, l-a numit pe Liviu Ungureanu în poziția de Director General. Anterior, acesta a ocupat funcția de Director de Vânzări în cadrul companiei pentru aproape trei ani și are o experiență de circa 20 de ani în industria bunurilor de larg consum în companii importante precum Coca-Cola sau Wrigley. Dacia Plant are un nou Director General

„Acum trei ani când am acceptat provocarea de a trece de la o piaţă imensă, complexă, cu reguli bine definite, aşa cum este industria FMCG, la o piaţă dinamică, dar aflată încă în dezvoltare, precum cea a suplimentelor alimentare, am fost convins că experienţa acumulată anterior mă va ajuta să găsesc soluţii viabile de creştere a vânzărilor. Tot atât de sigur sunt şi acum că această companie are nu numai un potenţial foarte mare, ci şi un loc bine definit în această industrie”, a declarat Liviu Ungureanu, Director General Dacia Plant.

Noul Director General preia compania într-un moment de creștere, în primele opt luni ale anului 2016, Dacia Plant a înregistrat un avans de 12,5% al cifrei de afaceri faţă de perioada similară a anului trecut, ceea ce se traduce printr-o creştere a vânzărilor cu peste 2 milioane de lei.

Creşterea s-a datorat în primul rând atenţiei acordate consumatorilor, dar şi măsurilor luate de companie ce au inclus: adaptarea portofoliului de produse și a acțiunilor la specificul fiecărui canal de vânzare, identificarea atentă a nevoilor consumatorilor, creşterea sortimentaţiei de produse, un trade marketing mai agresiv care a permis evidenţierea la raft a produselor, dar și prin consolidarea parteneriatelor demarate în ultima parte a anului trecut.

Dacia Plant este una dintre primele cinci companii româneşti de suplimente nutritive din ţară,  producând în fabrica de la Bod-Brașov 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi și siropuri bazate pe plante. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 29 milioane de lei (6,4 milioane de euro), înregistrând un avans de 24% față de 2014 când afacerile companiei au fost de 23,4 milioane de lei. Pentru anul acesta, compania și-a propus menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor.

Iulian Cazacu International Bloemen
2024, un an cu estimare de creștere double-digit pentru International Bloemen
International Bloemen, principalul furnizor de flori și de plante pentru retailerii din România, mizează pe diversificarea serviciilor în...
Preluarea Dacia Plant, parafată de Consiliul Concurenței
Preluarea Dacia Plant, parafată de Consiliul Concurenței
Compania românească Dacia Plant va fi preluată oficial de către Ceres Pharma NV, tranzacția fiind autorizată de Consiliul Concurenței. Dacia...
Plant-based, era unei noi generații de produse
Plant-based, era unei noi generații de produse
Chiar dacă pentru mulți consumatori carnea și lactatele reprezintă alimente de bază, tiparele de consum sunt în schimbare și producătorii fac...
Dacia Plant, un business care transformă natura în supliment alimentar
Dacia Plant, un business care transformă natura în supliment alimentar
100 de dolari și plante medicinale din flora spontană – așa a început istoria Dacia Plant, un business ajuns acum la vârsta majoratului. După...
Dacia Plant a lansat un gel igienizant pentru mâini
Dacia Plant a lansat un gel igienizant pentru mâini
Dacia Plant se alătură eforturilor de protecție a sănătății populației și lansează un gel de mâini bazat pe două substanțe puternic...
Liviu Ungureanu va conduce operațiunile producătorului La Casa
Liviu Ungureanu va conduce operațiunile producătorului La Casa
Liviu Ungureanu, cel care a condus în ultimii ani compania românească Dacia Plant, a preluat începând cu această lună funcția de director...