Dacia Plant are un nou Director General
Dacia Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători din piața locală a suplimentelor nutritive, l-a numit pe Liviu Ungureanu în poziția de Director General. Anterior, acesta a ocupat funcția de Director de Vânzări în cadrul companiei pentru aproape trei ani și are o experiență de circa 20 de ani în industria bunurilor de larg consum în companii importante precum Coca-Cola sau Wrigley.
„Acum trei ani când am acceptat provocarea de a trece de la o piaţă imensă, complexă, cu reguli bine definite, aşa cum este industria FMCG, la o piaţă dinamică, dar aflată încă în dezvoltare, precum cea a suplimentelor alimentare, am fost convins că experienţa acumulată anterior mă va ajuta să găsesc soluţii viabile de creştere a vânzărilor. Tot atât de sigur sunt şi acum că această companie are nu numai un potenţial foarte mare, ci şi un loc bine definit în această industrie”, a declarat Liviu Ungureanu, Director General Dacia Plant.
Noul Director General preia compania într-un moment de creștere, în primele opt luni ale anului 2016, Dacia Plant a înregistrat un avans de 12,5% al cifrei de afaceri faţă de perioada similară a anului trecut, ceea ce se traduce printr-o creştere a vânzărilor cu peste 2 milioane de lei.
Creşterea s-a datorat în primul rând atenţiei acordate consumatorilor, dar şi măsurilor luate de companie ce au inclus: adaptarea portofoliului de produse și a acțiunilor la specificul fiecărui canal de vânzare, identificarea atentă a nevoilor consumatorilor, creşterea sortimentaţiei de produse, un trade marketing mai agresiv care a permis evidenţierea la raft a produselor, dar și prin consolidarea parteneriatelor demarate în ultima parte a anului trecut.
Dacia Plant este una dintre primele cinci companii româneşti de suplimente nutritive din ţară, producând în fabrica de la Bod-Brașov 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi și siropuri bazate pe plante. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 29 milioane de lei (6,4 milioane de euro), înregistrând un avans de 24% față de 2014 când afacerile companiei au fost de 23,4 milioane de lei. Pentru anul acesta, compania și-a propus menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor.