Coca-Cola HBC România are un nou Trade Marketing Director

Bianca Presada a preluat, din martie 2022, rolul de Trade Marketing Director în cadrul Coca-Cola HBC România, devenind astfel membră în echipa de Senior Management a companiei. Coca-Cola HBC România are un nou Trade Marketing Director

Bianca s-a alăturat companiei Coca-Cola HBC România în 2015, în rolul de intern în departamentul de marketing și, de-a lungul anilor, a activat în diferite funcții: Trade Marketing Coordinator, Brand Marketing Coordinator Non-Carbonated Drinks, Brand Marketing Coordinator My Coke, Sparkling Shopper Marketing Manager și Portfolio Integration Manager. Împreună cu echipa sa, Bianca a coordonat lansarea a 18 SKU-uri noi, în 6 categorii diferite, printre care și lansarea brandului Fuzetea pe piața românească, iar în materie de campanii, a fost implicată în realizarea unor proiecte de succes care subliniază ocazii de consum, precum Coke Meals & Screentime, Fanta Snacking, Schweppes Mixability, cât și în campanii care integrează pasiuni.

”Am acceptat cu mult entuziasm această nouă provocare profesională și sunt convinsă că împreună cu echipa departamentului de trade marketing vom continua să dezvoltăm proiecte de succes, adaptate contextului și standardelor pieței locale. Coca-Cola HBC România este compania unde, pe parcursul ultimilor 7 ani, am avut șansa să mă dezvolt constant și mă bucur că pot susține, cu și mai multă energie și pasiune, strategia de dezvoltare a brandurilor noastre, precum și inovația, alături de partenerii din retail”, a declarat Bianca Presada, Trade Marketing Director, Coca-Cola HBC România.


Te-ar putea interesa și: Volume în creștere pentru Coca-Cola HBC pe plan local în 2021


”Bianca este o persoană agilă, cu un rol cheie în echipa noastră. Vine mereu cu o perspectivă nouă și reușește să inspire. În ultimii ani, a dat dovadă de o foarte bună înțelegere a businessului și a pieței, construind proiecte complexe. Aduce întotdeauna o perspectivă inovativă, este energică și optimistă. Bianca lucrează foarte bine în echipă și este un coach dedicat, preocupată de potențialul echipei sale. Sunt convins că vom continua să dezvoltăm proiecte excepționale împreună”– Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România.

Bianca Presada este absolventă a Universității Transilvania din Brașov și a unui masterat în Managementul Proiectelor la SNSPA București.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 29 de țări, deservind 715 milioane de oameni. Conform studiului ”Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2020, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 434 milioane de euro, echivalentul a 0,20% din PIB-ul României.

Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC a anunțat că intenționează să cumpere Brown-Forman Finland Oy, producătorul Finlandia, pentru suma de 201,2 milioane de euro....
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...