Cătălin Samara, promovat în poziția de Director al Bringo Internațional

Cătălin Samara, Director Operațional și E-commerce și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, a preluat funcția de Director al Bringo Internațional, având responsabilitatea de a coordona activitatea internațională a serviciului de personal shopping și livrare. Poziția nou creată vine ca urmare a dezvoltării Bringo, un concept de business românesc, exportat cu succes în patru alte țări, care va funcționa de acum, ca parte dintr-o organizație globală. Cătălin Samara, promovat în poziția de Director al Bringo Internațional

Cătălin a avut o contribuție esențială la dezvoltarea locală a conceptului de business și a serviciului, supervizând activitățile de e-commerce ale Carrefour România și planul de extindere constantă a parteneriatului cu Bringo.

„De-a lungul unei cariere cu adevărat semnificative, Cătălin s-a remarcat prin proiecte importante cu impact real în organizație și a evoluat într-un lider puternic, pregătit să-și valorifice talentul, ambiția și perseverența alături de o echipă internațională în cadrul grupului. Mă bucur că a acceptat această nouă provocare și că a ales să-și continue parcursul profesional alături de Carrefour, într-un mediu care încurajează și recompensează performanța atât la nivel local, cât și global. Mult succes noii echipe și lui Cătălin în viitoarele proiecte!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Ținând cont de evoluția puternică a conceptului Bringo la nivel mondial, Grupul Carrefour a considerat ca fiind un pas necesar crearea unei structuri internaționale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare țară și strategiile de dezvoltare la nivel internațional, sub supervizarea directă a lui Cătălin. Compania este acum activă sub diferite branduri în cinci țări: România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc.

“Sunt onorat să pornesc în această nouă provocare profesională și să fiu și mai implicat în activitatea Bringo. Este un serviciu în care am avut mare încredere dintotdeauna și care are un potențial de creștere în toate țările în care este prezent, întrucât consumatorii doresc să aibă opțiuni flexibile pentru a-și face cumpărăturile și pentru a se bucura de mai mult timp pentru ei, indiferent de locul în care trăiesc. Modelul Bringo le oferă întocmai acest beneficiu și, iată, că a dovedit prin succesul dobândit în doar câțiva ani de la lansare. Vom lucra împreună cu echipele grupului Carrefour pentru a duce activitatea Bringo Internațional la nivelul următor”, a adăugat Cătălin Samara, noul Director al Bringo Internațional.

Cătălin Samara este de 21 de ani în Carrefour România, alăturându-se companiei în 2000, fiind printre primii angajați ai săi, cu câteva luni de zile înainte de deschiderea primului magazin în România. Până în prezent, a deținut o serie de poziții strategice în cadrul companiei, de la Director Operațional de Hipermarketuri, la Director Marketing, Digital și E-commerce, Servicii clienți și Omnicanal, fiind și membru al Comitetului Executiv din 2011. În funcția sa de Director Operațional & E-commerce, Cătălin Samara era responsabil cu operațiunile tuturor formatelor de magazine fizice din rețeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate și Supeco. Pe lângă responsabilitățile de management ale Activelor, Caselor și Organizarea Proceselor, Cătălin a coordonat și dezvoltarea modelului de business omnicanal ce cuprinde strategia de e-commerce și operațiunile de transformare digitală.

Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în Comitetul Executiv al companiei, menite să optimizeze operațiunile în toate...
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi...

În doar patru ani, Bringo s-a extins în 37 de orașe din România și include în acest moment în aplicație peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express și Supeco). În plus, recent a lansat serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov, serviciul fiind bazat pe linia de supermarketuri și, mai ales, pe cea de magazine express din rețeaua Carrefour. Dezvoltarea parteneriatului a presupus o implicare directă din partea lui Cătălin, în calitate de coordonator e-commerce. Nu în ultimul rând, modelul Bringo a fost exportat cu succes în acest timp în patru alte piețe.

În noua sa funcție, Cătălin va coordona activitatea Bringo în cele 5 țări în care serviciul este activ sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franța, Maroc, având, printre altele, rolul de a integra din punct de vedere tehnic și operațional aceste filiale. Ca urmare a acestei numiri internaționale, responsabilitățile lui Cătălin în cadrul Carrefour România vor fi redistribuite intern.

Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo lansează Bringo Mall - o singură comandă și taxă de livrare, mai multe magazine
Bringo România, platformă dedicată cumpărăturilor online personalizate și livrărilor rapide, lansează Bringo Mall, un serviciu disponibil...
Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo
Cătălin Samara pleacă de la conducerea Bringo
Bringo, platforma de e-grocery lansată în 2015 în România, anunță plecarea lui Cătălin Samara de la conducerea companiei și numirea...
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre...
Cătălin Samara, Bringo International: Ne-am propus ca în termen de cinci ani să dublăm businessul
Cătălin Samara, Bringo International: Ne-am propus ca în termen de cinci ani să dublăm businessul
După un 2022 cu creșteri similare anului anterior, dar cu un context de piață și un comportament de achiziție total diferite, Bringo România...